Де можна продавати в інтернеті
А. Створити свій інтернет-магазин та залучати на нього відвідувачів (майбутніх клієнтів), просуваючи його різними способами:
- у пошуковій системі через SEO;
- через контекстну рекламу в Google або використовуючи товарні оголошення;
- розміщуючи товари на прайс-агрегаторах, таких як Hotline, Price.ua;
- розміщуючи рекламу в соціальних мережах Facebook та Instagram.
В. На маркетплейсах Rozetka Маркетплейс, Allo, Epicentr та ін., незалежно від того, у вас є інтернет-магазин чи ні. Підготувати товари можна через спеціалізовані послуги. Але тут доведеться "грати" за правилами, встановленими майданчиком. Це ставить вас у деякі рамки.
С. У соціальній мережі Instagram. Найпростіший спосіб почати продавати "приватним" чином.
Підтримка клієнтів через чат для сайту, агрегатор месенджерів та телефонію
Для підтримки й комунікації з покупцями буде корисним встановити онлайн-чат на сайт, а також надати можливість писати вам через Telegram та Viber.
Для цього необхідно створити ботів, посилання на які розміщуються у віджеті на сайті, а повідомлення обробляють у CRM-системі, попередньо провівши інтеграцію між CRM та месенджерами. Зазвичай для цього у розділі налаштувань CRM необхідно вказати API ключ бота. Таким чином, у вас утворюється своєрідний агрегатор месенджерів. Ви або ваші менеджери будуть відповідати на повідомлення з "єдиного вікна" CRM-системи та не замислюватись над тим, звідки пише клієнт.
Щоб не пропустити жодного дзвінка, підключіть IP-телефонію та використовуйте її у зв'язці з CRM. Це також дозволить контролювати роботу менеджерів.
Створити власний інтернет-магазин, підготувати товари для маркетплейсу чи інших каналів продажу, а також підключити онлайн-чат або використовувати агрегатор месенджерів можна за допомогою платформи Lexx.me.
Отже, ви створили інтернет-магазин та почали продавати, але при цьому незалежно від якості вашого продукту та сервісу, продажі можуть псувати банальні помилки, які заважають клієнтам у вас купувати. Розповідаємо про них, щоб ви перевірили та виправили все, що заважає вам продавати більше.
11 помилок, через які не ростуть продажі вашого магазину
Незручна структура Каталогу товарів
Для кожної товарної групи важливо створити окрему категорію. Не рекомендується додавати всі схожі чи супутні товари до однієї категорії. А також давати їй загальну назву, за якою складно визначити, які товари в ній знаходяться. Наприклад, для магазинів одягу не рекомендується додавати рукавички, баффи та берети в одну категорію “Аксесуари”. Для кожної групи краще створити окрему категорію. Це спростить покупцю пошук товарів.
Немає функції Пошук
Через функцію Пошук багато покупців шукають конкретний товар, який їх цікавить. Для цього не завжди зручно переглядати весь товарний асортимент. Рекомендується увімкнути функцію Пошук та зробити її зручною для пошуку товарів за одним словом або першими літерами.
У товарів немає опису та фотографій
До кожного товару рекомендується додати декілька фотографій. Вони мають бути реалістичними та передавати справжній колір, розмір товару. Якщо товар на фотографіях буде справжнім без спотворень, при його отриманні покупець не розчарується.
Також важливо додати текстовий опис товару. Це його склад, колір, розмір, рекомендації щодо догляду та будь-які важливі деталі. Інформативний опис товару необхідний для того, щоб у покупця не виникало додаткових питань, а в майбутньому заперечень чи негативних відгуків.
Ціна не написана або вказана з помилкою
Найчастіше ціна товару є вирішальним чинником вибору. Спираючись на неї, покупець приймає рішення про покупку. Якщо ціна вказана з помилкою, можуть виникнути конфліктні ситуації під час оплати чи отримання товару. А якщо вона не вказана зовсім, покупець може відмовитись від цього товару і не зробити замовлення.
Немає можливості оплатити товар онлайн
Є кілька систем оплати товару через інтернет-магазин. Вони зручні для покупців, адже товар можна оплатити карткою прямо під час замовлення з телефону чи комп'ютера. Інтернет-магазин втрачає свій сенс, якщо в ньому немає можливості оплати товарів онлайн.
Менеджери підтримки довго не відповідають на повідомлення
Важливо, щоб служба підтримки клієнтів вчасно реагувала на повідомлення та запити. Так магазин отримує довіру покупців, а вони – швидкі відповіді на свої питання. Якщо менеджери підтримки довго не відповідають на повідомлення, кількість незадоволених клієнтів тільки зростатиме.
Інтернет-магазин не нагадує про себе клієнтам
Рекламу інтернет-магазину потрібно робити безперервно. Недостатньо написати кілька статей про нього та його переваги, розмістивши їх в інтернеті. Потрібно нагадувати про нього клієнтам, роблячи розсилку з різними пропозиціями. Будь-який інший вид реклами піде лише на користь навіть успішному магазину з широкою аудиторією.
Непотрібна розсилка
Розсилка для клієнтів має бути чіпляючою й дійсно цікавою. Вона має бути інформативною, та не дратувати клієнтів. Порожні листи без сенсу не рекомендується розсилати постійним й потенційним клієнтам, щоб вони не почали блокувати ваш емайл.
Непрацюючий промокод
Створіть реальний промокод, що діє, та який ви зможете дарувати своїм клієнтам. При наступному замовленні вони розраховуватимуть на нього, тому знижка або подарунок повинні гарантовано спрацювати. Це питання репутації інтернет-магазину та довіри до нього.
Неефективна реклама
Використовуйте Google Analytics для оцінки ефективності реклами інтернет-магазину. Це важливо для відстеження трафіку, якщо ви створили рекламу на сторонніх майданчиках.
Непродуктивна аналітика
Для того щоб збільшувати продажі та добре розуміти потреби своїх клієнтів, важливо робити аналіз їхніх дії та метрики. Потрібно підключити якісну аналітику та використати її для ефективності майбутніх продажів.
Висновки
Все це у зв'язці призведе до:
- по-перше, створення єдиної клієнтської бази зі збереженням історії спілкування та замовлень покупців;
- по-друге, дозволить ефективно використовувати її для супутніх та повторних продажів. Це, безперечно, призведе до їх збільшення.