Поліція з'ясовує обставини загибелі під поїздом жінки у Богодухівському районі. Про це повідомили у поліції.
Вантажний потяг збив 70-річну жінку, яка від травм загинула на місці. Під час руху машиніст подавав звуковий сигнал і застосував екстрене гальмування, але трагедії уникнути не вдалося - пішохід вийшла на колії і потрапила під поїзд, що рухався. За фактом пригоди слідчі відкрили кримінальне провадження.
Є прості правила безпеки знаходження на залізничних коліях, які, швидше за все, знають, але далеко не всі їх дотримуються. Нагадаємо їх:
- при переході колій, особливо на станції, бачачи поїзд, що наближається, не можна точно визначити ні його швидкість, ні колію, якою він рухається. Не варто ризикувати,
- ризиком і небезпекою є будь-яке ходіння як уздовж залізничних колій на близькій відстані (менше 2,5 м), так і всередині колії,
- треба пам'ятати, що поїзд, що рухається, зупинити непросто, оскільки гальмівний шлях залежить не тільки від швидкості, але і від ваги поїзда. Так, при швидкості руху 120 км/год довжина гальмівного шляху може бути до 1,5 км,
- багато хто слухає музику в навушниках або розмовляє по мобільному телефону. У такому разі можна навіть не почути сигналу поїзда, а зорова увага, як правило, зосереджена на тому, як зручніше перейти через рейки,
- крім цього, слід знати, що в окремих випадках (наприклад, при ремонтних роботах) поїзди можуть пропускатися "неправильним" шляхом,
- правила не допускають обходити вагон на відстані ближче 5 м, і категорично забороняють пролазити під вагонами, так як кожен вагон на станції знаходиться в роботі і в будь-який момент може прийти в рух,
- за законами фізики небезпечно перебувати між двома рухомими складами, тому що при цьому утворюється повітряний потік такої сили, що людину може "затягнути" під колеса поїзда. Потрапивши в таку ситуацію, рекомендується сісти або навіть лягти на землю, щоб зменшити навантаження на тіло, яке створюється повітряним потоком.