Оператор мобільного зв'язку "МТС Україна", 100%-ва дочірня компанія ВАТ "Мобільні Телесистеми", провідного телекомунікаційного оператора в країнах СНД, оголошує про запуск у Харкові національного історичного проекту з використанням інноваційної технології доповненої реальності. Оператор робить ставку на популярність проекту серед туристів-уболівальників, які приїдуть в Україну на Чемпіонат Європи з футболу.
Проект "Доповнена реальність" від МТС дає користувачам смартфонів можливість не тільки дізнатися, як виглядали історичні об'єкти в минулому, але й побачити ті з них, які не збереглися до наших часів. На сьогодні проект вже охоплює Київ, Львів і Донецьк, тепер до нього приєднався й Харків. Це означає, що проект працюватиме у всіх містах, де пройдуть футбольні матчі чемпіонату Європи. В основі проекту "Доповнена реальність" лежить популярний сервіс "Historypin".
Щоб зробити невеликий екскурс в історію міста, необхідно встановити клієнтський додаток для смартфонів iOS або Android і запустити його на пристрої. Додаток автоматично визначить місцезнаходження користувача і запропонує йому переглянути старі фотографії найближчих до нього історичних об'єктів. Більш того, навівши камеру на об'єкт, можна побачити архівне зображення поверх сучасного вигляду об'єкта, регулюючи при цьому прозорість фотографії рухом пальця по екрану. На екран можна також вивести й іншу пов'язану з об'єктом інформацію.
Сервіс "Доповнена реальність" для харківської частини створювався за підтримки справжніх новаторів і експертів з історичного минулого першої столиці – співробітників Харківського національного університету ім. В.Каразіна на чолі з кандидатом історичних наук, завідувачем кафедри туристичного бізнесу Парфіненком Анатолієм Юрійовичем.
"Без сумнівів, уболівальників найбільше цікавить футбол. Але чим зайнятися між матчами або перед їх початком? Тут є багато варіантів, і ми пропонуємо один з кращих – інноваційне рішення, яке зацікавить не тільки гостей Харкова, а й самих харків'ян. У нашого міста дуже багата історія, яка залишила нам безліч пам'яток. Деякі з них збереглися, деякі – на жаль, ні. Інноваційна технологія доповненої реальності дозволила нам відновити хоча й віртуальний, але достовірний вигляд історичних об'єктів, який тепер доступний для перегляду кожному. Важливо й те, що харків'яни зможуть самі взяти участь у проекті, доповнивши його історичними фотографіями з особистих архівів та сімейних альбомів", – зазначив директор Північного територіального управління "МТС Україна" Василь Петровський.
За додатковою інформацією звертайтесь: Войтович Владислав, Відділ зв’язків з громадськістю "МТС Україна", тел.: +380 50 110 31 34; e–mail: vvoitovich@mts.com.ua
Довідка: Мережа ПрАТ "МТС Україна" охоплює більше 98% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує більше 19,10 млн. абонентів.
Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM–900/1800, CDMA–450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах.
Дохід за 2011 р. склав 9,1 млрд. грн. "МТС Україна" є на 100% дочірньою компанією ВАТ "Мобільні Телесистеми" (МТС) провідного оператора мобільного зв'язку в Росії та країнах СНД. Консолідована абонентська база компанії без урахування абонентської бази "МТС Білорусь" складає понад 100 мільйонів абонентів. МТС та її дочірні компанії надають послуги в стандарті GSM у 82 регіонах Росії, а також у Вірменії, Білорусі, Україні та Узбекистані; в стандарті UMTS – у всіх регіонах РФ, в Узбекистані, Вірменії, Білорусі; в стандарті CDMA-450 – в Україні. Компанія також надає послуги фіксованого зв'язку та кабельного телебачення в усіх федеральних округах Росії, в Україні та у Вірменії – кількість абонентів платного домашнього телебачення МТС складає більше 2,8 мільйона домогосподарств, кількість абонентів широкосмугового доступу в інтернет – 1,8 мільйона.
У 2011 р. бренд МТС четвертий рік поспіль визнаний найдорожчим російським брендом у числі ста лідируючих світових брендів за рейтингом BRANDZ™, опублікованому Financial Times і провідним міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown. З червня 2000 р. акції МТС котируються на Нью-йоркській фондовій біржі під кодом MBT. Додаткову інформацію про компанію можна знайти на сайті
Деякі заяви в даному прес-релізі можуть містити інформацію про проекти або прогнози стосовно майбутніх подій або майбутніх фінансових заходів МТС і/або UMC відповідно до положень Законодавчого акта США про цінні папери від 1995 р. Такі твердження можуть містити слова "очікується", "оцінюється", "має намір", "буде", "міг би" або інші подібні вирази. Ми б хотіли попередити Вас, що ці заяви є тільки припущеннями, і реальний хід подій або результати можуть відрізнятися від заявленого. Ми не маємо наміру переглядати ці заяви з метою співвідношення їх з реальними результатами. Ми адресуємо Вас до документів, котрі Компанія надсилає Комісії США з цінних паперів і бірж, включаючи форму 20–F. Ці документи містять та описують важливі фактори, включаючи ті, котрі зазначені в розділі "Фактори ризику" форми 20–F. Ці фактори можуть вплинути на відхилення реальних результатів від проектів і прогнозів. Вони містять у собі: можливі зміни квартальних результатів, умови конкуренції, залежність від розвитку нових послуг і тарифних структур, швидкі зміни технологічних процесів і положення на ринку, стратегію придбання, ризик, пов'язаний з інфраструктурою телекомунікацій, ризик роботи на українському ринку та країн СНД, коливання котирувань акцій, керування фінансовими ризиками, а також поява інших факторів ризику.