3 червня 2010 р. у Харківському національному економічному університеті відбувся ІV Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас". Цього разу форум був присвячений брендингу найбільших міст України. В конкурсі прийняли участь студенти 10 університетів з Дніпропетровська, Донецька, Києва, Одеси та Харкова.
Генеральними партнерами конкурсу виступили: мобільний оператор life:), компанія "Сандора", видавничо-консалтингова корпорація "Фактор", рекламна агенція "Адоніс", корпорація "Бісквіт-шоколад", PR-агентство "Kharkiv Leading Media". Інформаційну підтримку оказали ІАЦ "Publicity" (м.Київ), ІА "Status Quo" (м.Харків), ІАА "Придніпрв’я" (м.Дніпропетровськ), компанія "КОМПАСС Україна" (м.Харків), інтернет-група "Дозори" (м.Харків).
Серед завдань, які виконали студенти, – презентаційний фільм про місто (у відповідності до ключових маркетингових характеристик), розробка PR-проекту з зазначенням його мети, завдань, цільової аудиторії, використаних засобів та анонсуючих матеріалів: новинний сюжет, написання прес-релізу та статті для друкованого ЗМІ.
У складі журі були провідні фахівці у галузі public relations, серед яких Олена Дерев’янко – керуючий партнер та креативний директор PR-агентства "PR-сервіс" (м.Київ), Ганна Лічман – керівник відділу зв’язків з громадськістю корпорації "АТБ" (м.Дніпропетровськ), Ангеліна Солдатенко – директор Міжнародного Інституту регіональної преси та інформації (м.Харків), Яків Рогалін – директор Донецького благодійного фонду "Доброта", Надія Лубніна – керівник відділу зовнішніх зв’язків мобільного оператора life:) (м.Київ), Євген Качалін - старший керівник проектів The PBN Company (м.Київ), Олена Конопля – директор та головний редактор Інформаційного агентства "Status Quo" (м.Харків), Владислав Романов – директор інформаційно-аналітичного агентства "Придніпров’я" (м.Дніпропетровськ) та інші відомі фахівці.
Переможцями конкурсу стали студенти Київського національного економічного університету ім.В.Гетьмана з проектом "Київ для кожного", друге місце між собою розділили команди Харківського національного університету ім.В.Каразіна ("Cityfans") та Київського національного торговельно-економічного університету ("Київ – столиця спорту"). Третє місце посіли студенти Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" ("Місто легендарних інновацій").
Також були визначені найкращі команди в п’яти номінаціях:
"Найкраща ідея" - Харківський національний університет ім.В.Каразіна;
"Найкраща презентація" - Харківський національний університет ім.В.Каразіна;
"Найкращий новинний сюжет" - студенти Донецького національного університету;
"Найкраща стаття" - студенти Харківського національного економічного університету;
"Найкращий прес-реліз" - студенти Київського національного торговельно-економічного університету.
У індивідуальних номінаціях перемогли: студент Київського національного економічного університету Дмитро Алєксєєв ("Найкращий ведучий прес-конференції", "Найкращі відповіді на запитання") та студентка ХНУ ім.В.Каразіна Аліна Синькова ("Найкраща доповідь"). Члени журі підкреслили високий рівень підготовки всіх команд та побажали наснаги в опануванні теоретичних знань та практичних навичків.
Контакти для ЗМІ. Кононов Олексій Олександрович – керівник проекту, кандидат філософських наук, доцент, керівник прес-центру ХНЕУ. Тел. (057) 758-77-42, (050) 301-50-06, e-mail: kononov.olexiy@meta.ua
У Харкові продовжують дешевшати квартири на вторинному ринку житла. Про це свідчать результати досліджень ринку нерухомості за вересень-листопад 2024 року, які провели український маркетплейс нерухомості DIM.RIA та Асоціація фахівців з нерухомості України. Вторинний ринок Середня ціна на квартири в Харківській області така: 1-кімна…