АТ "Спеціальне конструкторське бюро (СКБ) "Укрелектромаш" завершило випробування дослідного зразка нового асинхронного електродвигуна загальнопромислового призначення. Про це повідомили "SQ" у прес-службі групи "УПЕК" (Харків), до структури якого входить СКБ.
Випробування пройшли за стандартом Міжнародної електротехнічної комісії IEC 60034-2-1. За інформацією прес-служби, ККД нових двигунів більш ніж на 10% вище стандартного рівня і майже на 7% вище, ніж у двигунів базової загально серії АИР. Таким чином, відповідно до стандарту IEC 60034-30, перейдений цільовий для розробки клас енергоефективності IE3 і досягнуть найвищий на сьогодні клас IE4.
Як відзначили в "УПЕК", серійне виготовлення та складання двигунів планується організувати цього року на Харківському електротехнічному заводі (ХЕЛЗ) "Укрелектромаш" і в СКБ "Укрелектромаш". "Наші потенційні споживачі - будь-які промислові підприємства (машинобудування, харчова, легка промисловість і т.д.), де зазвичай працює не одна сотня таких двигунів. Так що застосування агрегатів з підвищеним ККД на 7-10% дозволить заводам істотно знизити енергоспоживання", - заявив заступник головного конструктора СКБ "Укрелектромаш" Сергій Дзеніс.
Довідка "SQ". З 2011 р. введений у дію міжнародний стандарт IE С 60034-30 Міжнародної електротехнічної комісії, який регламентує значення класів енергоефективності та враховує втрати двигунів. Директива 2009/125/EC, заснована на цьому стандарті, забороняє в Європі продаж двигунів зі стандартною ефективністю IE1. Стандарти IE С діють в Австралії, Новій Зеландії, Бразилії, Кореї, США та інших країнах.
АТ "Спеціальне конструкторське бюро електродвигунів (СКБ) "Укрелектромаш" розробляє загальнопромислові та спеціальні електродвигуни малих і середніх висот. Засноване 1963 р. Спеціальні електродвигуни СКБ використовуються в системах життєзабезпечення морських суден, залізничних локомотивів, атомних електростанцій. Електродвигуни СКБ "Укрелектромаш" працюють у 40 країнах.