Традиційні рекламні інструменти стають малоефективними. На зміну їм приходять сучасні мобільні технології. Вони перетворюють рекламу на динамічний, інтерактивний процес, суттєво:
- розширюючи можливості рекламодавців;
- збільшуючи шанси рекламної кампанії на успіх завдяки своїй доступності та високій ефективності.
Одна з таких сучасних та дуже результативних технологій-СМС розсилка. Вона дозволяє залучити безліч нових клієнтів та збільшити обсяги продажу бізнесу з мінімальними витратами часу, коштів та інших ресурсів. Повідомлення миттєво доставляються широкій цільовій аудиторії з високою купівельною спроможністю та великою часткою активних користувачів різних товарів та послуг. Крім завдань із стимулювання продажів, SMS-розсилка може вирішувати й різноманітні іміджеві, інформаційні завдання, підвищуючи лояльність клієнтів. Враховуючи той факт, що мобільний телефон є практично у кожної дорослої людини, ефективність інструменту не викликає сумнівів.
Мобільні технології реклами зручні і прості у використанні, а головне недорогі, що відкриває широкі можливості для використання таких методів навіть невеликими компаніями.
Як здійснюється SMS-розсилка
Набір спеціального обладнання у поєднанні з програмним забезпеченням, яке можно знайти тут https://letsads.com/, здійснює надсилання та прийом коротких текстових повідомлень. Етапи робіт з надсилання SMS:
- Постановка цілей та завдань. Необхідно чітко визначити завдання, цільову аудиторію, географію заходу та інші персональні налаштування.
- Створення бази даних. Необхідно придбати номери телефонів і заручитися згодою клієнтів отримувати повідомлення.
- Використовуються легальні прийоми (наприклад, збирання даних під час проведення фокус-груп, виставок).
- Написання текстів. Без грамотних текстів, орієнтованих на чітку цільову аудиторію, досягти позитивного результату важко. Клієнту буде запропоновано кілька варіантів оптимальних текстових повідомлень.
- Налаштування програмного забезпечення, проведення розсилки. Необхідно врахувати всі персональні налаштування (адже часто рекламні кампанії проводяться вибірково) та здійснити контроль за розсилкою.
- Оцінка ефективності розсилки. Формування докладного звіту.
Сучасний SMS-центр здатний щохвилини обробляти сотні тисяч повідомлень. При цьому зв'язок із абонентами двосторонній. Ви маєте можливість не тільки надсилати або отримувати інформацію, але також обробляти та аналізувати її.