Традиційні рекламні інструменти стають малоефективними. На зміну їм приходять сучасні мобільні технології. Вони перетворюють рекламу на динамічний, інтерактивний процес, суттєво:

  • розширюючи можливості рекламодавців;
  • збільшуючи шанси рекламної кампанії на успіх завдяки своїй доступності та високій ефективності.

Одна з таких сучасних та дуже результативних технологій-СМС розсилка. Вона дозволяє залучити безліч нових клієнтів та збільшити обсяги продажу бізнесу з мінімальними витратами часу, коштів та інших ресурсів. Повідомлення миттєво доставляються широкій цільовій аудиторії з високою купівельною спроможністю та великою часткою активних користувачів різних товарів та послуг. Крім завдань із стимулювання продажів, SMS-розсилка може вирішувати й різноманітні іміджеві, інформаційні завдання, підвищуючи лояльність клієнтів. Враховуючи той факт, що мобільний телефон є практично у кожної дорослої людини, ефективність інструменту не викликає сумнівів.

Мобільні технології реклами зручні і прості у використанні, а головне недорогі, що відкриває широкі можливості для використання таких методів навіть невеликими компаніями.

Як здійснюється SMS-розсилка

Набір спеціального обладнання у поєднанні з програмним забезпеченням, яке можно знайти тут https://letsads.com/, здійснює надсилання та прийом коротких текстових повідомлень. Етапи робіт з надсилання SMS:

  1. Постановка цілей та завдань. Необхідно чітко визначити завдання, цільову аудиторію, географію заходу та інші персональні налаштування.
  2. Створення бази даних. Необхідно придбати номери телефонів і заручитися згодою клієнтів отримувати повідомлення.
  3. Використовуються легальні прийоми (наприклад, збирання даних під час проведення фокус-груп, виставок).
  4. Написання текстів. Без грамотних текстів, орієнтованих на чітку цільову аудиторію, досягти позитивного результату важко. Клієнту буде запропоновано кілька варіантів оптимальних текстових повідомлень.
  5. Налаштування програмного забезпечення, проведення розсилки. Необхідно врахувати всі персональні налаштування (адже часто рекламні кампанії проводяться вибірково) та здійснити контроль за розсилкою.
  6. Оцінка ефективності розсилки. Формування докладного звіту.

Сучасний SMS-центр здатний щохвилини обробляти сотні тисяч повідомлень. При цьому зв'язок із абонентами двосторонній. Ви маєте можливість не тільки надсилати або отримувати інформацію, але також обробляти та аналізувати її.