Відзавтра, 1 липня, АТ "Харківгаз" припиняє надавати послуги з розподілу природного газу харків'янам. Забезпечувати мешканців Харкова та області газом буде харківська філія ТОВ "Газорозподільні мережі України" - "Газмережі", повідомили в компанії.
Особисті рахунки і тариф на розподіл газу для споживачів залишаються колишніми: зміняться лише реквізити для оплати за послуги. Актуальні дані будуть вказані на квитанціях, які отримають у липні споживачі.
Як передати показання лічильників:
- через особистий кабінет my.gas.ua;
- за допомогою чат-ботів GASUA у Viber і Telegram.
- за телефонами (066) 300-28-88; (098) 300-28-88 та (093) 300-28-88.
Центри обслуговування клієнтів:
Мереф'янський центр обслуговування
- (057) 748-49-22 (для дзвінків)
- (067) 654-64-77 (Viber, смс)
- contactMER@khgas.naftogaz.com
Дергачівський центр обслуговування
- (097) 054-65-85 (для дзвінків, Viber, смс)
- contactDER@khgas.naftogaz.com
Зміївський центр обслуговування
- (067) 673-32-67 (для дзвінків, Viber, смс)
- contactZMI@khgas.naftogaz.com
Красноградський центр обслуговування
- (067) 503-07-47 (для дзвінків, Viber, телеграм, смс)
- (067) 571-38-46 (для дзвінків, смс)
- contactKRA@khgas.naftogaz.com
Куп'янський центр обслуговування
- (067) 551-26-07 (для дзвінків, Viber, смс)
- (067) 551-26-92 (для дзвінків, Viber, смс)
- contactKUP@khgas.naftogaz.com
Чугуївський центр обслуговування
- (098) 712-69-57 (для дзвінків, вайбер, смс)
- contactCHU@khgas.naftogaz.com
Дзвінки приймаються з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п'ятницю - з 8:00 до 15:45.
Особові рахунки та тариф на розподіл газу залишаються незмінними:
газ харків, газмережі, постачання газу, тариф на газ