У харківському метро різко зросла кількість пасажирів порівняно з минулим місяцем. Про це повідомили у мерії.
За 27 днів жовтня харківський метрополітен перевіз 3,9 мільйона пасажирів. Найбільше людей скористалися "підземкою" 25 жовтня – 174 244 особи. Для порівняння - минулого місяця метрополітен перевіз на мільйон менше пасажирів.
Про те, що люди почали масово повертатися до Харкова, говорив ще на початку місяця і голова ХОВА Олег Синєгубов, і мер Ігор Терехов. Чималу роль у цьому факторі відіграв контрнаступ ЗСУ, завдяки якому практично всю Харківську область звільнили від окупантів, у тому числі ті населені пункти, з яких росіяни обстрілювали місто з артилерії. І хоча загроза ракетного обстрілу з російської території збережеться, ймовірно, до кінця війни, ситуація в місті помітно покращилася.
Метро, щоправда, заради економії електрики стало ходити рідше, і це варто враховувати під час планування свого маршруту містом. На Холодногірсько-заводській гілці інтервали між поїздами становлять 11 хвилин, на Салтівській та Олексіївській – по 13 хвилин. Деякий час у метро також вимикали ескалатори крім двох найдовших, але згодом увімкнули. Економлять у підземці і на освітленні станцій.
Незважаючи на всі складнощі, ідею будівництва нових станцій метро у Харкові не відкинули. За словами міського голови Ігоря Терехова, Європейський інвестиційний банк нещодавно підтвердив, що всі проекти – а це будівництво нової лінії метрополітену, будівництво депо та закупівля нового рухомого складу для метрополітену, закупівля нових тролейбусів та трамваїв, безпека руху, – всі проекти у Харкові продовжаться. Тож після перемоги є всі шанси нарешті їздити до району Одеської та Державінської на метро.