«Укрзалізниця» відновила систему онлайн-продажів квитків в резервному форматі. Про це повідомила пресслужба підприємства.

23 березня підприємство зазнало хакерської атаки, внаслідок якої припинився продаж квитків онлайн. Придбати їх можна було в касах на вокзалах. В Харкові каси працювали в посиленому режимі.

Зараз також можливі тимчасові технічні перебої в роботі, оскільки система переживає пікові навантаження, тож пасажирів просять користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі. 

Архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Варто перевірити папку «спам», квитки могли потрапити туди.

Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто показати на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.

Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку. 

Фахівці підприємства продовжують стабілізувати онлайн-систему.