У Харківській міській філії "Газмережі" не змогли зарахувати понад 430 платежів за розподіл газу з початку року через те, що не змогли ідентифікувати платників. Про це повідомили у пресслужбі компанії.

Це сталося тому, що платники не вказали свої дані та особовий рахунок у призначенні платежу.

Також у компанії нагадали, що з 1 серпня 2023 року попередній Оператор ГРМ – АТ "Харківміськгаз" - припинив свою ліцензійну діяльність.

Що робити, якщо ваш платіж не зарахований

► написати заяву з проханням зарахувати сплачені кошти за розподіл газу на ваш особовий рахунок;
► додати копії квитанції про оплату, копії паспорту та ідентифікаційного номера;
► надіслати пакет документів Харківській міській філії "Газмережі" на електронну пошту client.khm@grmu.com.ua чи надати менеджерам Центрів обслуговування клієнтів за адресами:

  • Гімназійна набережна 18 А;
  • пр. Архітектора Альошина, 5;
  • вул. Академіка Павлова, 120.

► після отримання заяви фахівці перевіряють інформацію, ідентифікують платіж та зараховують кошти на особовий рахунок споживача;

► для повернення помилково сплачених коштів потрібно буде звернутися до менеджерів Центрів обслуговування клієнтів.

Як правильно сплачувати за послугу

► обов’язково вказувати номер особового рахунку (131ХХХХХХХ), ПІБ та адресу у призначенні платежу;

► вносити платіж на правильні реквізити компанії, якій сплачуєте за послуги з розподілу газу:

  • ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ФІЛІЯ ТОВ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ";
  • код ЄДРПОУ 45141068;
  • п/р UA233518230000026032300188318 в АТ "Ощадбанк".

Перевірити зарахування платежу, стан особового рахунку та здійснити оплату онлайн можна в особистому кабінеті ГРМ .

Клієнти, які на своєму особовому рахунку мають кілька встановлених лічильників газу, відтепер можуть передати показання цих кількох лічильників з одного кабінету. Крім того, наразі можна завантажувати онлайн-рахунки.