У Харківській міській філії "Газмережі" не змогли зарахувати понад 430 платежів за розподіл газу з початку року через те, що не змогли ідентифікувати платників. Про це повідомили у пресслужбі компанії.
Це сталося тому, що платники не вказали свої дані та особовий рахунок у призначенні платежу.
Також у компанії нагадали, що з 1 серпня 2023 року попередній Оператор ГРМ – АТ "Харківміськгаз" - припинив свою ліцензійну діяльність.
Що робити, якщо ваш платіж не зарахований
► написати заяву з проханням зарахувати сплачені кошти за розподіл газу на ваш особовий рахунок;
► додати копії квитанції про оплату, копії паспорту та ідентифікаційного номера;
► надіслати пакет документів Харківській міській філії "Газмережі" на електронну пошту client.khm@grmu.com.ua чи надати менеджерам Центрів обслуговування клієнтів за адресами:
- Гімназійна набережна 18 А;
- пр. Архітектора Альошина, 5;
- вул. Академіка Павлова, 120.
► після отримання заяви фахівці перевіряють інформацію, ідентифікують платіж та зараховують кошти на особовий рахунок споживача;
► для повернення помилково сплачених коштів потрібно буде звернутися до менеджерів Центрів обслуговування клієнтів.
Як правильно сплачувати за послугу
► обов’язково вказувати номер особового рахунку (131ХХХХХХХ), ПІБ та адресу у призначенні платежу;
► вносити платіж на правильні реквізити компанії, якій сплачуєте за послуги з розподілу газу:
- ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ФІЛІЯ ТОВ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ";
- код ЄДРПОУ 45141068;
- п/р UA233518230000026032300188318 в АТ "Ощадбанк".
Перевірити зарахування платежу, стан особового рахунку та здійснити оплату онлайн можна в
Клієнти, які на своєму особовому рахунку мають кілька встановлених лічильників газу, відтепер можуть передати показання цих кількох лічильників з одного кабінету. Крім того, наразі можна завантажувати онлайн-рахунки.