У Харківській області ведеться організаційна робота зі створення Регіонального контактного центру, який буде приймати й обробляти звернення громадян. Про це сьогодні в ефірі обласного радіо повідомив заступник голови - керівник апарату Харківської облдержадміністрації (ХОДА) Василь Хома, передав офіційний сайт ХОДА.
"Зараз йде формування Регіонального контактного центру, який ми плануємо відкрити в березні. Штат співробітників складе від 20 до 40 осіб. Частина з них - це оператори, які будуть відповідати на телефонні звернення, також будуть аналітики, юристи, які зможуть відразу ж давати відповіді на питання. Зараз нам необхідно обладнати приміщення, встановити комп'ютерну техніку, програмне забезпечення, для чого ще потрібно виділити кошти з обласного бюджету, тому що фінансування цього центру повинне здійснюватися за рахунок області", - повідомив В.Хома.
"Зараз громадянин, який хоче звернутися до органів влади, пише листа, який поштою доставляється до органу влади, там розглядається і через деякий термін, найчастіше це 30 днів, - він повертається. В умовах роботи Регіонального контактного центру за коротким телефонним номером громадянин телефонує і розповідає, що його турбує. Ця інформація заноситься до комп'ютера й оперативно передається до того органу, у компетенції якого знаходиться дане питання. Таким чином, скорочується час руху інформації від громадянина до органу влади, і, відповідно, оперативно вирішуються проблеми", - заявив В.Хома. За його словами, коло питань, з якими може звернутися громадянин, нічим не обмежений, розглядатися будуть навіть анонімні звернення.