Нижній шар асфальту на Московському проспекті і проспекті Гагаріна закінчать укладати до кінця 2011 р. Про це 21 листопада повідомив заступник директора Департаменту будівництва і дорожнього господарства Харківської міськради Ігор Жданюк, передав сайт міськради.

І.Жданюк наголосив, що до початку наступного року пр.Гагаріна і пр.Московський приведуть у стан, що дозволяє їх експлуатувати взимку. Каналізаційні люки будуть утоплені в асфальт, також встановлять зливову каналізацію. Ремонтні роботи на пр. Гагаріна будуть вести цілий рік, коли це дозволить погода, тобто при температурі до 0 градусів і за відсутності сильних опадів.

"До кінця цього року закінчать укладати нижній шар асфальту на вул.Плеханівській і на ділянці пр.Гагаріна від пл.Руднєва до вул.Вернадського. На Московському проспекті залишився шляхопровід через Велозаводській міст - будемо робити його за 2-3 дні. У провулках Руставелі і Рогатинському, на вулицях Військовій, Пискунівській і 1-ї Кінної армії теж буде покладений нижній шар асфальту. Зараз там встановлюють бордюрний камінь. Також зараз розширюють вул.Аерофлотську", - уточнив заступник директора департаменту. За його словами, на кожній діляниці працюють як мінімум три бригади по п'ять осіб кожна.

І.Жданюк також підкреслив, що у Департаменту будівництва і дорожнього господарства "великі плани на пр.50-річчя СРСР". Насамперед завершать ділянку від Салтівського шосе до пр.Героїв Сталінграда. "Це мінімум, який буде зроблений для того, щоб ми спокійно пережили зиму, і не було ніяких ексцесів", - зазначив він.

І.Жданюк повідомив, що повністю ремонт пр.Московського і пр.Гагаріна закінчать у кінці березня - середині квітня 2012 р.

Довідка "SQ". Реконструкція пр.Гагаріна проводиться в рамках підготовки до Євро-2012. Проспект з'єднує центр міста й аеропорт. По всій довжині проспекту (близько 9 км) буде покладено новий верхній шар асфальту, гарантійний термін роботи якого - 10 років. Дорогу розширять з 4 смуг до 6-9 за рахунок зняття внутрішніх острівців проспекту. Також планується замінити електричні лінії тролейбусних маршрутів. Фінансується реконструкція за рахунок державного та міського бюджетів з розрахунку 50 на 50.