У ДП "Дніпропетровський метрополітен" немає зайвих вагонів, які могли б бути передані КП "Харківський метрополітен" (про можливість передачі 10 вагонів заявив директор харківського метро Сергій Мусєєв - "SQ"). Про це повідомив "SQ" співробітник дніпропетровського метрополітену на умовах анонімності. "Усі наші 45 вагонів мають стоянки в депо. Вагони працюють і ремонтуються, передавати до Харкова нічого. А взагалі в нашому метрополітені заяву директора харківського метро не коментують", - відзначив співробітник.
За його словами, зараз у години пік інтервал руху в дніпропетровському метро становить 5 хв., у звичайний час - 14 хв. Працюють усі шість станцій, планується ввести в експлуатацію ще три. "На будівництво метрополітену в 2010 р. виділено 60 млн.грн. Так що перспективи у метрополітену є. Можливо, скоро потрібно буде купувати нові вагони", - відзначив співробітник.
Довідка "SQ". "КП "Харківський метрополітен" розраховує отримати в користування 10 вагонів, які наразі знаходяться на балансі ДП "Дніпропетровський метрополітен". Про це 11 серпня заявив журналістам генеральний директор КП "Харківський метрополітен" Сергій Мусєєв. Якщо харківському метро не вдасться отримати 10 б/у вагонів, треба буде витратити 80 млн.грн. на купівлю нових. "У Дніпропетровську 30 вагонів стоять на відкритому повітрі і гниють, ми розраховуємо отримати 10 з них, реконструювати і привести до ладу, але це питання потрібно вирішувати через Київ", - відзначив гендиректор харківського метро. Додаткові вагони потрібні, щоб забезпечити прийнятний інтервал руху поїздів на Олексіївської лінії метро, де будується ст. "Олексіївська".
Рух на перших шести станціях ДП "Дніпропетровський метрополітен" було відкрито 29 грудня 1995 р. Довжина лінії - 7,8 км, в поїздах - по чотири вагони (виробництва ВАТ "Метровагонмаш" (Росія). З вересня 2009 р. стоіомсть проїзду в метро - 1,5 грн.