Паливний шланг потрібен для транспортування пального в двигуні внутрішнього згоряння. ВиробникиШланг МБС роблять його стійким до високих температур, тиску і хімічного впливу агресивних середовищ. Для виготовлення застосовується переважно гума, що не вступає в реакцію з ароматичними вуглеводнями.


Особливості

Багато моделей мають армуючий каркас для продовження терміну експлуатації і підвищення рівня надійності. Додаткове зміцнення розділяється на зовнішнє і внутрішнє. Перед остаточною вулканизацией такій трубці надають потрібну форму. При виробництві обов'язково враховується ГОСТ. Від нього залежать значення внутрішнього діаметра, товщина стінок і їх відхилення.


Паливні шланги з гуми мають кілька плюсів:
 

  • відносно невисоку вартість;
  • легкість монтажу;
  • стійкість до корозії;
  • гнучкість матеріалу.


Сама по собі гума має недоліки, але завдяки додаванню до складу окремих компонентів вирішуються проблеми, пов'язані з затвердением матеріалу при низьких температурах, невеликим терміном експлуатації.


Паливний шланг може мати армування сталевою спіраллю, що дозволяє захистити від деформації. Зовнішня оболонка доповнена текстильним каркасом. Завдяки цьому виріб може переносити великий тиск.


Сфера застосування

Паливні шланги активно застосовуються при видобутку і переробці нафтової сировини. Їх можна зустріти на обладнанні, пов'язаному з перекачуванням різного виду палива, розчинників і мастильних матеріалів. Крім нафтопереробної галузі, активно гумові моделі застосовуються в транспортній сфері, хімічній промисловості. Їх можна зустріти при експлуатації:
 

  • промислового обладнання;
  • паливних автомобільних систем;
  • залізничних цистерн та інших об'єктів.

Часто паливні шланги зустрічаються при укомплектуванні техніки для виконання будівельних і дорожніх робіт, при прокладці звивистих трубопроводів з урахуванням перешкод різної складності.


Різновиди

Популярністю користуються паливні шланги, створені за ГОСТ 5398 клас Б, ГОСТ 18698 клас Б, ГОСТ 10362. До першого типу відносяться напірні вироби з текстильним каркасом неармовані. Актуальними для всмоктування і нагнітання бензину, гасу, палива. Варіанти класу Б виготовляються з зовнішнім гумовим шаром, товщина якого не менше 1 мм, цей параметр проміжного шару - від 0,8 мм. Всі верстви однорідні, не мають тріщин, пустот і зон з підвищеною пористістю.


Другий популярний вид відноситься до ГОСТ 18698. Це рукава гумові напірні з текстильним каркасом. Клас Б підходить для робочих середовищ:
 

  • бензини;
  • гас;
  • мінеральні масла на нафтовій основі.

Можуть застосовуватися в регіонах з помірним, тропічним і холодним кліматом. Даний тип паливних шлангів складається з внутрішнього гумового шару. Для армування застосовується текстильний каркас. Кількість шарів текстилю для різних класів рукавів може відрізнятися.


За ГОСТ 10362-76 виготовляються напірні гумові моделі неармовані з нитяним посиленням. Підходять такі шланги для подачі під тиском повітря, інертних газів, рідин в різних температурних режимах. При виробництві верхніх і внутрішніх шарів шлангів застосовують гуму особливого призначення. Нитяні волокна забезпечують міцність і гнучкість. До плюсів відноситься податливість, стійкість до високого тиску, висока зносостійкість.


На сайті ознайомтеся з усіма характеристиками паливних шлангів, зробіть свій вибір з урахуванням технічних характеристик і оформите покупку. У продажу представлені моделі з різним діаметром.