Бренд "Google" визнаний найдорожчим у світі за версією компанії "Brand Finance" (щорічно складає список 500 найдорожчих світових брендів). Про це повідомило інформагентство
За повідомленням "Brand Finance", бренд пошукача оцінюється в 44,3 млрд. дол. На другій сходинці розташувався бренд "Microsoft" з показником вартості 42,8 млрд. дол. У першій десятці представлені в основному американські компанії, єдиним винятком є британський "Vodafone", що розташувався на п'ятому рядку, - найдорожчий телекомунікаційний бренд у світі, оцінюваний у 30,67 млрд. дол. Згідно результатів, уперше з першої десятки вибула компанія "Coca-Cola". Колишній лідер рейтингу, мережа супермаркетів "Wal-Mart", перемістився на третю сходинку.
Найбільше зниження за вартістю бренду - мінус 9,9 млрд. дол. - продемонструвала компанія "Nokia". Новачком рейтингу 2011 р., зокрема, стала соціальна мережа "Facebook", що займає 285-й рядок рейтингу з показником вартості бренду 3,7 млрд. дол.