Харківська обласна філармонія почала проводити акцію "Підвішений квиток". Кожен охочий може взяти в ній участь та подарувати квиток на концерт тим, хто не може собі дозволити його купити. Про це повідомив сайт філармонії.

"Люди навіть не уявляють, наскільки бажаємо для багатьох городян цей квиток, скільки радості може принести людині такий подарунок", - зазначив директор і головний диригент філармонії Юрій Янко. Отримати "підвішений квиток" зможуть пенсіонери, інваліди, ветерани Великої Вітчизняної війни та багатодітні сім'ї за наявності відповідного посвідчення. Інформація про наявність і кількість "підвішених квитків" знаходиться біля кас органного і концертного залів філармонії.

Довідка "SQ". Вперше подібний вид благодійності з'явився в Італії. Мешканці Неаполя, завсідники однієї маленької кав'ярні, завели дивний звичай: вони взяли за правило оплачувати дві-три чашки кави, випиваючи тільки одну. Решта передплаченої кави залишалася ніби "підвішеною", і її могла отримати безкоштовно будь-яка інша людина. Про цю традицію кілька років тому в одному інтерв'ю вперше розповів письменник і кіносценарист Тоніно Гуерра. А за кілька років, з розвитком соціальних мереж, його слова дали поштовх громадській ініціативі в різних країнах світу. Рух отримав назву "Підвішеної кави" або "Відкриті долоні". Логотип руху - дві пересічні долоні. В Україні ідею просуває харківський журналіст Зураб Аласанія. Зараз логотип "Відкритих долонь" можна побачити на дверях закладів у десятках українських міст: "підвішують" не лише каву, але цілі меню, ліки, книги, послуги, вистави в театрах і ін.