Пресслужба "Укрзалізниці" опублікувала інструкцію, як знайти проїзні квитки, придбані до кібератаки 22 березня 2025 року, або за них повернути гроші, .

Насамперед слід перевірити свою електронну пошту - там має бути лист від "Укрзалізниці" з PDF-квитком, якщо ви додавали свою електронну пошту до вашого профілю в додатку. Перевірте також папку "спам" - квитки могли надійти туди.

Якщо там квиток не знайдено, то слід прийти на поїзд принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському додатку або квитанція про оплату.

Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток?

Якщо ви резервували кошти для автоматичної покупки, а квиток через кібератаку так і не надійшов:

  • заповніть заявку на повернення - гроші будуть повернуті після перевірки.
  • Час повернення після опрацювання заявки залежить від банку і може тривати до 30 банківських днів. Зверніть увагу, що терміни опрацювання заявки можуть бути подовжені через велику кількість звернень, які опрацьовуються вручну.

Що робити, якщо квиток куплено після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)?

Якщо під час оплати стався збій - гроші зняло, а квиток не надійшов:

  • почекайте 5-10 хвилин і перевірте пошту.
  • Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через додаток у розділі "Зворотній зв'язок".
  • Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.

⠀З усіх інших питань слід звертатися на електронну пошту service@uz.com.ua.

Фото - "Укрзалізниця"