У вихідний день на набережній річки Лопань у Харкові зібралися десятки людей. Хтось із граблями, хтось із мішками для сміття, хтось із саджанцями дерев. Люди прийшли на толоку: розкидане скло, порожні пляшки, використані шприци та голки захаращують це затишне місце.
Проєкт «Запаркання» народився зі студентського дослідження міських &…
Війська РФ змінили тактику ударів по Харкову. В останній час вони використовують масовані удари дронами «Герань-2». Удари завдаються хаотично. У чому полягає логіка нової тактики, розповів речник Харківської облпрокуратури Дмитро Чубенко, пише «Суспільне».
Наприкінці березня - на початку квітня росіяни завдали низку масов…
Російський агент готував вбивство голови Харківської ОВА Олега Синєгубова. Про це повідомили у прокуратурі.
Чоловік планував здійснити підрив автомобіля, яким користується керівник ХОВА. За це він мав отримати 50 тис. доларів США.
Проте, на той час українські правоохоронці вже розшукували кілера за скоєння інших злочинів, тому він вирішив від…
Кібератака "Укрзалізниці": як знайти квитки або повернути гроші (інструкція)
Пресслужба "Укрзалізниці" опублікувала інструкцію, як знайти проїзні квитки, придбані до кібератаки 22 березня 2025 року, або за них повернути гроші, .
Насамперед слід перевірити свою електронну пошту - там має бути лист від "Укрзалізниці" з PDF-квитком, якщо ви додавали свою електронну пошту до вашого профілю в додатку. Перевірте також папку "спам" - квитки могли надійти туди.
⠀
Якщо там квиток не знайдено, то слід прийти на поїзд принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському додатку або квитанція про оплату.
⠀
Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток?
Час повернення після опрацювання заявки залежить від банку і може тривати до 30 банківських днів. Зверніть увагу, що терміни опрацювання заявки можуть бути подовжені через велику кількість звернень, які опрацьовуються вручну.
Що робити, якщо квиток куплено після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)?
Якщо під час оплати стався збій - гроші зняло, а квиток не надійшов:
почекайте 5-10 хвилин і перевірте пошту.
Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через додаток у розділі "Зворотній зв'язок".
Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.
⠀З усіх інших питань слід звертатися на електронну пошту service@uz.com.ua.