З 1 квітня 2025 року звернення споживачів АТ "Харківобленерго" щодо захисту їхніх прав та інтересів розглядатиме спеціально створений структурний підрозділ компанії – Центр розгляду скарг. Про це повідомили в обленерго.

Ініціатором створення нового підрозділу виступила Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Мета нововведення – покращити взаємодію між оператором системи розподілу АТ "Харківобленерго" та споживачами електроенергії.

В обленерго зазначили, що в Центрі розгляду скарг фахівці працюватимуть за оновленою процедурою, забезпечуючи об’єктивний та неупереджений розгляд звернень. Для цього підрозділ тісно співпрацюватиме з Сектором НКРЕКП у Харківській області та центральним апаратом регулятора.

Водночас звернення, які не класифікуються як скарги, АТ "Харківобленерго" розглядатиме у загальному порядку, без залучення нового підрозділу.