У Харкові – дефіцит водіїв громадського транспорту. Серед причин директор Департаменту будівництва та дорожнього господарства міськради Дмитро Липовий називає мобілізацію,
У водіїв комунального електричного транспорту немає броні. Тому, каже чиновник, люди не поспішають іти працювати: якщо зараз вдалось би поновити трамвайний маршрут із Салтівки на ХТЗ, то хнайти хоча б 10 водіїв буде непросто.
КП "Міськелектротранссервіс" запрошує харків'ян на роботу водіями трамваїв та тролейбусів. Пропонується навчання, яке триває близько п'яти місяців.
Зарплата в залежності від робочих змін - від 15 000 гривень "чистими".
На станціях метро з’явилися об’яви, що підприємству наземного електротранспорту також потрібні:
- автослюсарі;
- автомалярі;
- електрики;
- зварювальники;
- охоронці.