У компанії "Київстар" розповіли, як компенсують клієнтам відсутність зв'язку через масштабний збій після хакерської атаки.
Користувачам скасують наступну планову плату за тариф. Зокрема, це торкнеться:
- абонентів передоплати з 22.12 по 21.01;
- абонентів контракту, зокрема тих, хто користується послугою "Домашній інтернет", з 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів "Домашнього інтернету" та "Все разом" з 1.01 по 31.01.
Також у компанії додали, що "Київстар" виділить 100 млн гривень на потреби ЗСУ.
Глобальний збій у роботі "Київстару" стався 12 грудня. У абонентів зник зв'язок, мобільний і домашній інтернет. Був недоступний також офіційний сайт "Київстару" і мобільний додаток. За даними компанії, мережу атакували російські хакери.
Через проблеми, які виникли у "Київстару", у кількох містах України зникло вуличне освітлення. Крім того, виникли проблеми з платіжними терміналами та банкоматами.