Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр"
Вимоги до кандидатів:
- відмінні комунікаційні навички;
- вільне володіння українською мовою;
- впевнений користувач ПК;
- стресостійкість;
- можливість працювати віддалено;
- наявність швидкого інтернету.
Основні функції:
- консультування городян з комунальних питань;
- приймання заявок (повідомлень) від містян.
Резюме слід надсилати на електронну пошту: resume.job67@gmail.com.
Диспетчерську службу 1562 створили 2007 року для консультування харків'ян із питань роботи комунального господарства, благоустрою, усунення аварійних ситуацій. За необхідності служба передає заявки городян профільним комунальним підприємствам. У службі можна отримати інформацію про режим роботи органів місцевої влади. Практично вирішення будь-якої комунальної проблеми городяни можуть починати зі звернення до служби 1562.