На околицях Харкова вирують лісові пожежі, спричинені аномальною температурою повітря та відсутністю опадів. Уже кілька тижнів харків'яни відчувають запах диму, а подекуди, навіть спостерігають його візуально. Що робити в цьому випадку і як захистити себе та своїх близьких від шкідливого впливу диму? Про це ми поговоримо нижче.
А спочатку -…
Про це місце я дізнався під час бесіди з продавцем веломагазину. Питання, а де в Харкові покататися на велосипеді, неминуче постає перед кожним велосипедистом після того, як з розряду «покатушечник вихідного дня» він переходить до розряду громадян, для яких велосипед стає невід'ємною частиною повсякденності. Через певний час 10-кіло…
У нашій минулій статті в рамках рубрики «Готуємося до зими» ми розповіли про утеплення стін. Сьогодні поговоримо про утеплення вікон.
Для початку потрібно розділити утеплення самих вікон і утеплення віконних укосів. Неправильний монтаж віконної рами може призвести до того, що тепло буде йти через укоси. Визначити, в якому місці йде т…
У Харкові помітили "сексистську" рекламу. "Люк" пише, що порушення чинного законодавства угледіли в рекламі харківського бренду одягу OliaGarho, магазин якого незабаром відкривається в ТРЦ "Нікольський".
14 березня на сторінці ТРЦ "Нікольський" в Instagram з'явився рекламний ролик, присвячений відкриттю цього магазину. У цьому ролику зображена жінка в одязі бренду.
Журналістка і авторка проєкту "Гендер в деталях" Євгенія Дишлєва вважає, що основний акцент у відео робиться на тілі жінки.
"У відеоролику сексизм проявляється у використанні сексуальних підтекстів без релевантного контексту та недоречному зображенні оголеного тіла. Це є проявом сексуалізації, яка заборонена Законом №1750-IX "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі", - написала Дишлєва.
Потім Дишлєва повідомила, що її сторіс подивилася СММ харківських брендів Наталія Златослава. За словами Дишлєвої, Златослава повідомила, що дехто бачить сексизм там, де "просто є красива жінка".
Стаття 8 Закону "Про рекламу" забороняє подавати в рекламі тіло людини або частини тіла виключно як сексуальний об'єкт, щоб привернути увагу споживача. За порушення загрожує штраф.