У Харкові продовжують дешевшати квартири на вторинному ринку житла. Про це свідчать результати досліджень ринку нерухомості за вересень-листопад 2024 року, які провели український маркетплейс нерухомості DIM.RIA та Асоціація фахівців з нерухомості України.
Вторинний ринок
Середня ціна на квартири в Харківській області така:
1-кімна…
Оцінюючи те, що відбувається в Сирії, всі аналітики і коментатори дивляться на ситуацію ззовні, тому насамперед говорять про якісь зовнішні чинники - Росія, США, Туреччина, Іран... Начебто Сирія - це просто місце на карті, точка зіткнення великих гравців. У певному сенсі, можна до питання підходити і так, але все ж таки першопричини того, що відбув…
Учора президент Південної Кореї Юн Сок Йоль оголосив воєнний стан у країні. На думку корейського президента, це було необхідно для «захисту країни від комуністичних сил». Місцеві ЗМІ з посиланням на військових повідомили, що діяльність парламенту і політичних партій буде заборонено. Також заборонялися будь-які зібрання та протести. Це в…
У Харкові помітили "сексистську" рекламу. "Люк" пише, що порушення чинного законодавства угледіли в рекламі харківського бренду одягу OliaGarho, магазин якого незабаром відкривається в ТРЦ "Нікольський".
14 березня на сторінці ТРЦ "Нікольський" в Instagram з'явився рекламний ролик, присвячений відкриттю цього магазину. У цьому ролику зображена жінка в одязі бренду.
Журналістка і авторка проєкту "Гендер в деталях" Євгенія Дишлєва вважає, що основний акцент у відео робиться на тілі жінки.
"У відеоролику сексизм проявляється у використанні сексуальних підтекстів без релевантного контексту та недоречному зображенні оголеного тіла. Це є проявом сексуалізації, яка заборонена Законом №1750-IX "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі", - написала Дишлєва.
Потім Дишлєва повідомила, що її сторіс подивилася СММ харківських брендів Наталія Златослава. За словами Дишлєвої, Златослава повідомила, що дехто бачить сексизм там, де "просто є красива жінка".
Стаття 8 Закону "Про рекламу" забороняє подавати в рекламі тіло людини або частини тіла виключно як сексуальний об'єкт, щоб привернути увагу споживача. За порушення загрожує штраф.