У сучасному світі речі часто стають маркерами соціального статусу чи достатку. Дорогі бренди, нові гаджети чи модний одяг роз’єднують тих, хто може собі їх дозволити, і тих, хто не може. Водночас цей культ споживання спричинив вироблення такої кількості речей, що їх уже вистачить на кілька поколінь уперед. Це створює реальну загрозу екологічн…
Росіяни вербують дітей для здійснення диверсій у Харківській області. Про це повідомили «Факти ICTV» із посиланням на прокуратуру.
Харківським правоохоронцям відомі 24 дитини, які виконували завдання російських спецслужб:
передавали місця дислокації ЗСУ;
підпалювали автомобілі військових;
влаштовували диверсії та терак…
Україна сьогодні переживає один із найскладніших періодів своєї історії: війна руйнує міста, мільйони людей стали переселенцями, а суспільство живе в постійній напрузі. Емоції - страх, гнів, відчай, надія - домінують і в повсякденному житті, і в медіапросторі. ЗМІ часто підігрівають ці почуття, будуючи свої матеріали на емоційній хвилі, що може пра…
У Харкові помітили "сексистську" рекламу. "Люк" пише, що порушення чинного законодавства угледіли в рекламі харківського бренду одягу OliaGarho, магазин якого незабаром відкривається в ТРЦ "Нікольський".
14 березня на сторінці ТРЦ "Нікольський" в Instagram з'явився рекламний ролик, присвячений відкриттю цього магазину. У цьому ролику зображена жінка в одязі бренду.
Журналістка і авторка проєкту "Гендер в деталях" Євгенія Дишлєва вважає, що основний акцент у відео робиться на тілі жінки.
"У відеоролику сексизм проявляється у використанні сексуальних підтекстів без релевантного контексту та недоречному зображенні оголеного тіла. Це є проявом сексуалізації, яка заборонена Законом №1750-IX "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі", - написала Дишлєва.
Потім Дишлєва повідомила, що її сторіс подивилася СММ харківських брендів Наталія Златослава. За словами Дишлєвої, Златослава повідомила, що дехто бачить сексизм там, де "просто є красива жінка".
Стаття 8 Закону "Про рекламу" забороняє подавати в рекламі тіло людини або частини тіла виключно як сексуальний об'єкт, щоб привернути увагу споживача. За порушення загрожує штраф.