З 2027 року учні 10-го, 11-го і 12-го класів зможуть відмовитися від вивчення частини шкільних предметів, оскільки в Україні впроваджується профільна освіта. Які зміни у зв'язку з цим очікують на шкоду, роз'яснили в Міністерстві освіти і науки України.
З переліку обов'язкових предметів планується прибрати такі:
зарубіжна літера…
За традицією з нового календарного року починають діяти нові закони. Від початку 2025 року вчителі мають отримувати щомісячні надбавки до зарплат, підприємцям доведеться платити більше податків, на водіїв чекають нові правила оформлення "автоцивілки", зміниться порядок встановлення інвалідності.
Вчителі отримуватимуть більше
У новом…
Які події, питання і теми виявилися найцікавішими для жителів Харкова в році, що минає? Від руйнувань інфраструктури та перейменування станцій метро до змін у соцвиплатах і житті переселенців - ми зібрали топ-20 новин, які найбільше привернули увагу читачів Status Quo. Цей список - зріз того, чим жив Харків у 2024-му, що минає.
Отже, топ-20 нови…
У Харкові помітили "сексистську" рекламу. "Люк" пише, що порушення чинного законодавства угледіли в рекламі харківського бренду одягу OliaGarho, магазин якого незабаром відкривається в ТРЦ "Нікольський".
14 березня на сторінці ТРЦ "Нікольський" в Instagram з'явився рекламний ролик, присвячений відкриттю цього магазину. У цьому ролику зображена жінка в одязі бренду.
Журналістка і авторка проєкту "Гендер в деталях" Євгенія Дишлєва вважає, що основний акцент у відео робиться на тілі жінки.
"У відеоролику сексизм проявляється у використанні сексуальних підтекстів без релевантного контексту та недоречному зображенні оголеного тіла. Це є проявом сексуалізації, яка заборонена Законом №1750-IX "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі", - написала Дишлєва.
Потім Дишлєва повідомила, що її сторіс подивилася СММ харківських брендів Наталія Златослава. За словами Дишлєвої, Златослава повідомила, що дехто бачить сексизм там, де "просто є красива жінка".
Стаття 8 Закону "Про рекламу" забороняє подавати в рекламі тіло людини або частини тіла виключно як сексуальний об'єкт, щоб привернути увагу споживача. За порушення загрожує штраф.