У служби 1562 з'явилася нова функція -
Так, додано кнопку "Укриття для населення". Натиснувши на неї, можна перейти за посиланням на Геопортал Харкова, де позначені місця з діючими укриттями.
Якщо кнопка відсутня, необхідно оновити головне меню чат-бота.
Приєднатися до чат-бота Kharkiv1562 можна за
У Харкові створено
Диспетчерська служба 1562 працює в Харкові з 2007 року. Її організували в комплексі з реформою житлово-комунального господарства. Незабаром було створено Call-центр. Переважно служба була орієнтована на розв'язання проблем у сфері ЖКГ, але харків'яни могли звертатися з усіх питань, пов'язаних із життям міста. У 2020 році було відкрито чат-бот Kharkiv1562, за допомогою якого можна отримувати інформацію про роботу ЖКГ, зокрема про планові та аварійні відключення світла, води, опалення.