Незважаючи на велику кількість катаклізмів і ворожнечі, світ все ще сповнений добрих людей, які готові допомогти та підтримати тих, хто потребує. Реєстрація благодійної організації за допомогую юридичної фірми «Лігалакт» з цієї причини затребувана та необхідна. Вивчення цього питання буде досить своєчасним щодо того, як відкрити благодійний фонд в Україні та як забезпечити, щоб він не переростав у звичайну торгівлю.

Підстави та етапи реєстрації благодійної організації

Ключова мета благодійної організації - допомогти людям, які цього потребують. По суті, це підприємство є некомерційним і не створюється для отримання прибутку. Згідно з вітчизняним законодавством, особа з українським громадянством, іноземець та апатр. Реєстрація організацій здійснюється Міністерством юстиції, може стати засновником фонду. Діяльність коштів регулюється відповідними законами. Але перед тим, як вирішити це питання до уповноваженого органу, необхідно представити чіткий проект з описом сфери діяльності та джерел фінансування.

З чого почати?

Перед початком реєстрації потрібно вирішити ряд питань:

  1. Визначити сферу діяльності, оскільки вона не буде надати допомогу одразу.
  2. Вкажіть статут і визначте ім'я.
  3. Знайти волонтерів, які допоможуть проекту.
  4. Розробити сайт в Інтернеті.
  5. Знайдіть спонсорів, які будуть готові пожертвувати гроші на ваш фонд.

Засновники такої організації повинні бути готові до того, що якщо спонсорів не знайдуться до відкриття, їм доведеться пожертвувати свої гроші на потреби організації. Великою помилкою буде пошук спонсорів після відкриття.

Реєстрація

Отже, вирішивши вищезазначені питання, ми починаємо готувати пакет документів до Міністерства юстиції. Юридична фірма «Лігалакт» пропонує список документів для відкриття благодійного фонду:

  1. Заява. Для благодійних фондів існує спеціальна форма, яка заповнюється у двох примірниках. Один з них сертифікований нотаріусом.
  2. Рішення про створення фонду та його статуту. Ці документи повинні бути представлені в трьох примірниках.
  3. Квитанція з оплаченим обов'язком.
  4. Документи з інформацією про всі адреси Фонду.
  5. Приміщення договори про оренду.

Рішення уповноваженого органу буде прийнято протягом двох тижнів. Якщо рішення є позитивним, вам слід прийти до Міністерства юстиції та отримати всі дозволи. Після цього вам доведеться зареєструватися в кількох інших випадках:

  • податкова служба;
  • страхові кошти;
  • статистична служба.

Не забувайте, що результат розгляду клопотання може бути відмовою. Для того, щоб реєстрація була успішною та швидкою, слід звернутися по допомогу у цьому питанні до юридичної фірми «Лігалакт».