
Електродвигуни є надійними «помічниками» в різних процесах. Однак часом їм потрібна допомога, пов'язана з ремонтними роботами або перемотуванням.
Останню процедуру ви самостійно навряд чи виконаєте. Тому радимо не затягувати і відразу ж звертатися до «ЕлектроТехноЛюкс». Там працюють досвідчені фахівці, яким під силу виконати перемотування асинхронних/синхронних електродвигунів (причому досить потужних – до 315 кВт!).
Перемотка електродвигунів ліфтових або кранових (будь-якого типу) виконується фахівцями у своїй справі максимально швидко. За потреби проводяться роботи навіть із вибухозахищеними аналогами.
Як виконується перемотування електродвигунів?
Для початку цей «помічник» має прибути до сервісного центру, де на нього вже чекає команда досвідчених фахівців. Останні займуться розбиранням.
Що це означає на практиці? Виконується демонтаж муфт, шківів, інших компонентів з ротора. Після нескладних (для експертів у своїй справі) маніпуляцій вдається витягти ротор зі статора.
Потім настає час для комплексної діагностики несправностей. Фахівці уважно всі оглядають, виконують вимірювання, використовуючи для цього спеціальні прилади.
Коли діагностичні роботи завершено, фахівець може розпочати ремонт, перемотування. Ремонтні роботи виконуються поетапно. Одним із них стає заміна підшипників. Експерти також беруться за відновлення посадкових місць на роторі електродвигуна, якщо в цьому виникла потреба.
Потім настає час для перемотування статора обмоток. На спеціальному верстаті проводиться обрізка, потім дріт витягується.
Статор обов'язково очищається, виконується його гільзовування. Верстат потрібно знову, щоб намотати дріт. Та й про укладання в пази не варто забувати. Фахівцями складається схема обмоток, проводиться бандажування.
Статор обмотки обов'язково потрібно просочити. Для цього потрібен спеціальний лак. Згодом виконується просушування в сушильній камері.
Електродвигун збирається за допомогою спеціальних приладів перевіряється обмотка. І не варто забувати про необхідність проведення випробувань на спеціальних стендах.
Які головні причини поломок?
Одна з можливих причин – відсутність напруги фази 3-фазного електродвигуна. Через війну знадобиться підвищений струм іншими фазами. Ось чому перегорає обмотка статора.
Інша можлива причина – це неправильно виконаний монтаж електродвигуна в установку. Або ж термін експлуатації підшипників минув.