Ефективність звичайної диджитал-реклами з кожним роком зменшується. Люди часто її блокують або просто ігнорують. Значно вищий рівень довіри має influence marketing — просування товарів або послуг за допомогою лідерів думок. Це сучасна варіація сарафанного радіо, тільки можна спланувати заздалегідь, хто й що говоритиме. Навіть коротка згадка про бренд із вуст авторитетного блогера може підвищити рівень довіри та лояльності до компанії, а також додати цінності продукту.
Як працює influence marketing: покрокова інструкція
Influence marketing — один з найефективніших інструментів просування бренда в мережі, популярність якого зростає. Його ще називають «маркетингом впливу». Основна ідея полягає в тому, що інфлюенсер має тісний зв’язок зі своєю аудиторією, йому довіряють, прислухаються до порад і рекомендацій.
Якщо авторитетний блогер розкаже про переваги певного товару, то з великою ймовірністю його підписники також стануть прихильниками бренда. Замовляти рекламу можна в зірок шоу-бізнесу, експертів, блогерів різного масштабу. Щоб отримати максимальну користь від інфлюенс-маркетингу, потрібно:
-
Підібрати інфлюенсерів з аудиторією, яку можуть зацікавити товари чи послуги вашої компанії.
-
Проаналізувати активність профілів лідерів думок, взаємозв’язок з аудиторією, відповідність постів ідеології вашого бренда.
-
Домовитися з інфлюенсерами чи їхніми представниками про співпрацю.
-
Підібрати формат подання інформації та написати технічне завдання.
-
Розробити унікальну стратегію просування і календар інтеграцій.
Можна звернутися до креативної агенції https://hustlerdigital.pro/, фахівці якої спеціалізуються на інфлюенс-маркетингу. У них за плечима — сотні успішних кейсів. Завдяки своєму досвіду спеціалісти компанії зможуть підібрати лідерів думок з найактивнішою цільовою аудиторією та домовитися з ними про співпрацю на взаємовигідних умовах.
Кому підходить influence marketing
Інфлюенс-маркетинг дієвий майже у всіх сферах, але можна виділити типи бізнесу, де спостерігають найбільшу кількість конверсій:
-
товари масмаркету — косметика, іграшки для дітей, автомобільні аксесуари, одяг тощо;
-
послуги й товари з можливістю швидкого замовлення — онлайн-сервіси, застосунки, ігри та ін.;
-
послуги — рієлтори, косметологічні центри, хімчистка, лабораторія тощо.
Що більш вузькоспеціалізована ніша, то ретельніше потрібно обирати інфлюенсерів для рекламних інтеграцій.
Плюси інфлюенс-маркетингу
Influence marketing має такі переваги:
-
Природність. Реклама нагадує дружню пораду, тому не викликає спротиву.
-
Вузька направленість. Можна обрати аудиторію та отримати цільовий трафік.
-
Довіра. Підписники беззаперечно вірять блогеру, за яким стежать, тому можуть купити продукт лише за його рекомендацією.
Співпраця з лідерами думок дає змогу вивести бізнес на новий рівень. Це також ідеальний варіант для просування стартапу.