Ефективність звичайної диджитал-реклами з кожним роком зменшується. Люди часто її блокують або просто ігнорують. Значно вищий рівень довіри має influence marketing — просування товарів або послуг за допомогою лідерів думок. Це сучасна варіація сарафанного радіо, тільки можна спланувати заздалегідь, хто й що говоритиме. Навіть коротка згадка про бренд із вуст авторитетного блогера може підвищити рівень довіри та лояльності до компанії, а також додати цінності продукту.

Як працює influence marketing: покрокова інструкція

Influence marketing — один з найефективніших інструментів просування бренда в мережі, популярність якого зростає. Його ще називають «маркетингом впливу». Основна ідея полягає в тому, що інфлюенсер має тісний зв’язок зі своєю аудиторією, йому довіряють, прислухаються до порад і рекомендацій.

Якщо авторитетний блогер розкаже про переваги певного товару, то з великою ймовірністю його підписники також стануть прихильниками бренда. Замовляти рекламу можна в зірок шоу-бізнесу, експертів, блогерів різного масштабу. Щоб отримати максимальну користь від інфлюенс-маркетингу, потрібно:

  1. Підібрати інфлюенсерів з аудиторією, яку можуть зацікавити товари чи послуги вашої компанії.

  2. Проаналізувати активність профілів лідерів думок, взаємозв’язок з аудиторією, відповідність постів ідеології вашого бренда.

  3. Домовитися з інфлюенсерами чи їхніми представниками про співпрацю.

  4. Підібрати формат подання інформації та написати технічне завдання.

  5. Розробити унікальну стратегію просування і календар інтеграцій.

Можна звернутися до креативної агенції https://hustlerdigital.pro/, фахівці якої спеціалізуються на інфлюенс-маркетингу. У них за плечима — сотні успішних кейсів. Завдяки своєму досвіду спеціалісти компанії зможуть підібрати лідерів думок з найактивнішою цільовою аудиторією та домовитися з ними про співпрацю на взаємовигідних умовах.

Кому підходить influence marketing

 

Інфлюенс-маркетинг дієвий майже у всіх сферах, але можна виділити типи бізнесу, де спостерігають найбільшу кількість конверсій:

  • товари масмаркету — косметика, іграшки для дітей, автомобільні аксесуари, одяг тощо;

  • послуги й товари з можливістю швидкого замовлення — онлайн-сервіси, застосунки, ігри та ін.;

  • послуги — рієлтори, косметологічні центри, хімчистка, лабораторія тощо.

Що більш вузькоспеціалізована ніша, то ретельніше потрібно обирати інфлюенсерів для рекламних інтеграцій.

Плюси інфлюенс-маркетингу

Influence marketing має такі переваги:

  • Природність. Реклама нагадує дружню пораду, тому не викликає спротиву.

  • Вузька направленість. Можна обрати аудиторію та отримати цільовий трафік.

  • Довіра. Підписники беззаперечно вірять блогеру, за яким стежать, тому можуть купити продукт лише за його рекомендацією.

Співпраця з лідерами думок дає змогу вивести бізнес на новий рівень. Це також ідеальний варіант для просування стартапу.