Споживачі "Харківобленерго", у яких встановлений мобільний додаток "Харенерго", зможуть надалі ним користуватися. Про це повідомили в обленерго.
Залишаються доступними функції:
- передача показів,
- історія показів лічильника,
- оплата,
- інформація про аварійні та планові відключення.
Про зміни у роботі додатку споживачів будуть повідомляти.
Нагадаємо, кілька днів тому компанія "Харківенергозбут" повідомила, що розриває договір з автором та розробником мобільного додатку “Харенерго”, і порадила оплачувати посулги через інші сервіси.
Із 30 грудня починається п'ятиденний термін, протягом якого треба передати покази електролічильників.
Передати покази лічильників також можна іншими способами:
► Безпосередньо
► Через Viber-бот. Також там можна дізнатися про планові або аварійні відключення по вашому особистому рахунку, сповістити про відсутність електроенергії.
► Через
► Через
► За телефонами колцентру АТ "Харківобленерго":
- 057-342-44-13;
- 067-234-04-13;
- 050-054-04-13;
- 063-054-04-13.
► У приміщенні Центру обслуговування клієнтів у Харкові по вул. Георгія Тарасенка, 126/2 за допомогою встановлених терміналів.
► Через