Деякі магазини у торговельно-розважальному центрі "Нікольський" заробляють зараз більше, ніж до війни. Як пише RAU, це стосується магазинів парфумерії та ювелірних виробів.

Так, середній товарообіг орендарів ТРЦ Nikolsky у ювелірному та парфумерному секторі у жовтні 2022 року становив 110%. Далі йдуть фешн-товари (71%), електроніка (66%) та продукти харчування (61%). Зазначається, що жовтень показав досить добрі результати роботи орендарів. У середньому товарообіг у "Нікольському" становив 72% від довоєнних показників. Товарообіг орендарів у ТРЦ був досить великий до війни, він був одним із найвищих у країні. Такий результат жовтня у "Нікольському" вважають дуже добрим, враховуючи реалії Харкова.

У червні, коли ТРЦ лише розпочав роботу, середній товарообіг відкритих орендарів становив 40% від довоєнних показників. Аналітики зазначають, що зростає і відвідуваність ТРЦ. Влітку кількість відвідувачів на день становила 3000 – 4000 осіб, а на початку листопада середня відвідуваність вже перевищила 10000 на день. У вихідні в "Нікольському" доходить до 13000 - 14000 відвідувачів. Хоч це втричі менше, ніж до війни, але чітко корелює з часткою відкритих площ, яка на початок листопада також становить третину від загальної.

Частка вакантних приміщень у ТРЦ залишається на довоєнному рівні – 1%. За час війни орендарі не розірвали угоди, а ТРЦ підписав трьох нових орендарів. Станом на 1 листопада в "Нікольському" працює вже понад 80 торгових точок.

ТРЦ Nikolsky потрапив під удар російських "Смерчів" у березні цього року. Сильно постраждав дах будівлі. Вперше після російського удару "Нікольський" відкрився у червні: тоді розпочали роботу магазини, розташовані на 0-му поверсі. Наприкінці вересня було відкрито перший та другий поверхи, а наприкінці жовтня – і третій поверх. У листопаді планується відкриття четвертого поверху разом із кінотеатром Multiplex, боулінгом та фудкортом. Поки що невідомо, які саме заклади запрацюють на території фудкорту, зокрема, чи запрацює "Макдональдс".

Від проведення розважальних заходів для залучення відвідувачів у торговому центрі відмовилися заради безпеки відвідувачів. Під час повітряної тривоги всі торгові точки в "Нікольському" зачиняються, а персонал та клієнти можуть спуститися в метро (з ТРЦ туди є прямий вихід) або на підземний паркінг. До речі, влітку та восени саме на цьому паркінгу проводили щотижневі кінопокази та концерти, які збирали сотні людей. Це свідчить про те, як харків'яни скучили за довоєнними заходами і хочуть хоч ненадовго відволіктися від реалій та складнощів сьогодення.