Харків'яни матимуть змогу отримати грошову допомогу від ООН. Про це повідомили у мерії.
У Центрі надання адміністративних послуг Харкова завтра, 14 жовтня, прийматимуть заявки на отримання грошової допомоги від Управління Верховного комісара ООН у справах біженців. Подати заявку зможуть мешканці Харкова та області - внутрішньо переміщені особи, які постраждали внаслідок військових дій, а також ті, що повернулися на постійне місце проживання (зокрема, з-за кордону) та мають певні категорії вразливостей. До них відносяться:
- родина, яка має лише одного з батьків з одним або кількома дітьми віком до 18 років або з особами похилого віку (55 років і старше);
- родина, яку очолює одна/кілька самотніх осіб похилого віку (55 років і старше) або особа похилого віку з однією чи кількома дітьми віком до 18 років;
- родина з однією або кількома особами з особливими потребами (інвалідність, хронічні захворювання тощо);
- прийомні сім'ї, які опікуються дітьми без супроводу та дітьми, розлученими з батьками (потрібне документальне підтвердження).
Не зможуть зареєструватися сім'ї, які вже отримували грошову допомогу від міжнародних організацій або якщо місячний дохід на кожного члена сім'ї перевищує 5,4 тис. грн. Прийом заявок на отримання грошової допомоги вестимуть фахівці Благодійного фонду "Право на захист". Розмір допомоги становить 2220 грн на особу щомісяця.
"Для зручності, а також, щоб уникнути скупчення людей, ми впроваджуємо попередню реєстрацію в електронній черзі. Людина може вибрати зручну дату і час прийому. Якщо вільних дат немає, потрібно почекати, коли вони знову з'являться. Вся інформація, яку надають нам люди, конфіденційна і передається тільки УВКБ ООН для здійснення виплат. Ми розуміємо, що не кожна людина може відвідати особисто наш офіс. Для маломобільних людей допускається дистанційна реєстрація з оригіналів документів, наприклад, за допомогою відеозв'язку", - зазначила Тетяна Баглай, координатор програми грошової допомоги БФ "Право на захист" у Харкові.
Для збору даних повинні бути присутніми всі члени сім'ї. При собі необхідно мати такі документи:
- податковий номер (ІПН);
- паспорт чи інші документи, що засвідчують особу;
- довідка ВПО (за наявності);
- номер банківської картки головного заявника та інші документи, що підтверджують належність до категорії вразливості (свідоцтво про народження дитини, опіку, довідку про інвалідність тощо).
Пункт реєстрації заяв знаходиться у ЦНАП за адресою вул. Гімназійна набережна, 26. Графік роботи: з понеділка до п'ятниці, з 9:00 до 17:00. Прийом проводиться за попередньою реєстрацією
А от мешканці районів Харківщини, які розташовані поряд із зонами бойових дій, можуть безкоштовно отримати дрова. Це допоможе їм обігріти свої будинки взимку. Щоб отримати дрова, необхідно звертатися до керівництва своєї територіальної громади, докладніше – у нашому матеріалі.