Єдиний центр надання адміністративних послуг МВС у Харківській області відкрився сьогодні, 18 грудня. Офіс центру розташований на першому поверсі приміщення облуправлнія ДАІ (вул.Шевченка, 26). Тепер усі адміністративні послуги міліції, які раніше надавали в різних приміщеннях, зосереджені в одному місці.

За даними облуправління МВС, в офісі відкриті чотири віконця. В одному можна отримати пакет документів і довідку про наявність чи відсутність судимості, в іншому - отримати інформацію про ДТП, подати на оформлення документацію (і отримати її після оформлення) щодо супроводження вантажів, отримати посвідчення водія, свідоцтво на перевезення небезпечних вантажів, зняти чи поставити на облік транспортний засіб. У третьому вікні оформлюють дозволи на придбання, зберігання і транспортування зброї. У четвертому - документацію з експертизи транспортних засобів.

Як зазначили співробітники офісу, вони тільки приймають документацію і відносять її до відповіднх управлінь правоохоронних структур. У самому оформленні співробітники центру участі не беруть. За законодавством, оформлення будь-якої документації займає не більше 10 днів (якщо вона не вимагає додаткових досліджень, у цьому випадку - до 30 днів).