КП "Міський інформаційний центр" (Харків, МІЦ) отримало ліцензію Національної комісії з питань регулювання зв'язку України на надання послуг фіксованого міського телефонного зв'язку з ємністю мережі до 10 тис. номерів (раніше була ліцензія на 1 тис. номерів). Про це 17 січня повідомили "SQ" у МІЦ.
Як відзначили в центрі, нові телефонні номери будуть використовувати чиновники міськради та виконкому, потім - усі комунальні підприємства міста. Зараз на підприємствах використовується мережа "Укртелекому", і розмови між їх співробітниками оплачуються за звичайним тарифом. Після включення абонентів до мережі МІЦ обсяг витрат на телефонні переговори буде значно скорочений. Комунікаційний сервер працює на базі технологій "Cisco". Можливі два варіанти підключення абонентів до нової мережі, більш дешевий з яких - через діючий аналоговий шлюз, оскільки він не вимагає закупівлі нових телефонів. Другий варіант припускає створенням структурованої мережі з установкою нових телефонних апаратів.
Довідка "SQ". КП "Міський інформаційний центр" було створене 2002 р. МІЦ займається розробкою та впровадженням проектів, спрямованих на поліпшення та оптимізацію діяльності органів територіальної громади. Серед клієнтів - Харківська міськрада і Харківська облдержадміністрація.
У числі послуг МІЦ - рекламна діяльність, IT-послуги. У числі ресурсів МІЦ - 400 км оптичних магістралей, дві серверні станції, центри обробки даних, десятки локальних мереж та структурованих кабельних мереж. У числі реалізованих проектів - сall-центр - Харківська диспетчерська служба "1562", телефонізація Харківської міськради за технологією IP-телефонії, геоінформаційна система міста Харкова).