Два тролейбусних і два трамвайних депо ХКП "Міськелектротранс" (Харків) реорганізовані в окремі комунальні підприємства. Про це 15 серпня повідомив "SQ" генеральний директор "Міськелектротрансу" Сергій Почепецький. За його словами, тепер рухомий склад кожного депо знаходиться у веденні цього депо.
"Енергослужба, служби шляхів поки залишаються на балансі "Міськелектротранса". Але це тимчасово", - підкреслив С.Почепецький. Він не уточнив, хто очолив створені підприємства. Сам С.Почепецький залишається керівником КП "Міськелектротранс".
Як повідомив
Директор Департаменту транспорту підкреслив, що переведення працівників на нові транспортні підприємства практично закінчене. "Не перевели поки тільки співробітниць, які перебувають у декретних відпустках, а також тих співробітників, які зараз у тарифних відпустках. Є кілька людей, які не захотіли писати заяви на переведення в нові депо, з ними питання вирішує керівництво нових підприємств", - зазначив С.Дульфан.
За його словами, колективи нових підприємств налаштовані на роботу. "Безумовно, в роботі депо будуть відмінності, тому що кожен керівник привносить на підприємство своє розуміння виробничих та господарських процесів. Наприклад, одні депо зараз вирішують питання встановлення відеокамер у рухомому складі, інші роблять упор на відеоконтролі території самого депо, а хтось вводить нові комп'ютерні технології для налагодження бухгалтерського обліку. Спочатку харків'яни, напевно, не побачать змін у роботі транспорту, але потім, думаю, виявляться покращення в технічному стані рухомих складів і роботі водіїв", - підкреслив С.Дульфан.
Довідка "SQ". У зв'язку з реформуванням ХКП "Міськелектротранс" рішеннями сесії Харківської міськради в місті повинні бути створені п'ять комунальних підприємств: "Салтівське трамвайне депо", "Жовтневе трамвайне депо", "2-е тролейбусне депо", "3-е тролейбусне депо" і "Міськелектротранссервіс".
2 серпня в Харкові на маршрути не вийшло 76 тролейбусів. Водії та кондуктори ХКП "Міськелектротранс" на площі Свободи провели попереджувальну акцію протесту проти реорганізації підприємства.
Як заявив директор Департаменту транспорту і зв'язку Харківської міськради Сергій Дульфан, "ми були змушені реформувати КП "Міськелектротранс", зокрема, для того, щоб виключити схеми крадіжки виручки". "Ті страйкарі, які не вийшли сьогодні на роботу, пояснювали свої дії протестом проти реорганізації підприємства, побоюванням, що їм не виплатять зарплату. Насправді основна причина страйку в тому, що вони не хочуть втратити незаконні прибутки", - заявив С.Дульфан .