У Харкові оптимізують транспортну мережу. Місто поділили на 16 ділянок ("кущів"), і за кожним з них закріпили по одному великому перевізнику, який обслуговує маршрути на території цієї ділянки. Як повідомив "SQ" директор АТП 16330 Андрій Гроссу, з понеділка, 6 грудня, перевізники працюють за новою схемою. За даними А.Гроссу, в місті скоротилася кількість маршрутів, що в цілому можна вважати позитивним явищем, оскільки прибрали тільки неефективні дублюючі маршрути, багато з яких були створені багато років тому з "надуманих причин".
Скоротилася і кількість працюючих на маршрутах міста автоперевізників: за даними А.Гроссу, раніше їх було близько 70, зараз залишилося 16. Інші, більш дрібні перевізники, можуть здати свої автобуси в оренду більшим учасникам ринку.
За даними А.Гроссу, всі зміни відбулися на підставі рішення однієї з сесій Харківської міськради і в цілому були позитивно сприйняті перевізниками. "Зрозуміло, що ті, кому закрили маршрути, незадоволені. Але в цілому оптимізація давно була необхідна", - зазначив А.Гроссу.
Харківський міський голова Геннадій Кернес, коментуючи скорочення числа автоперевізників та зміни в автобусних маршрутах, заявив, що транспортні послуги, що надаються в місті, неякісні, тому назріла необхідність реорганізації маршрутів руху автобусів. "Інша справа, що багато людей звикли до певних маршрутів, тому надходять скарги. Ми повинні думати про розвиток міста, а всі незручності будуть виправлені на початкових етапах", - зазначив він.
Мер повідомив, що деякі харківські автобусні маршрути не потрібні, а реорганізація дозволить перевізникам працювати на інтереси міста.
Довідка "SQ". З початку тижня деякі автобусні маршрути в Харкові закрилися, інші - змінили схеми свого руху.