Штат кондукторів КП "Міськелектротранс" (Харків) укомплектований лише наполовину. Про це 2 серпня повідомив журналістам генеральний директор "Міськелектротрансу" Сергій Почепецький. За його словами, на добу на маршрути виходить близько 360 трамваїв і тролейбусів, і на всі ці машини потрібні кондуктори.
"Всього на підприємстві працює близько 380 кондукторів, але у них робота змінна: відпрацювавши, одні йдуть додому, і їх повинна замінити інша зміна. Тобто всього має бути більше 700 кондукторів. Не можу підтвердити інформацію про те, що наші кондуктори і водії їдуть на роботу до Бєлгорода або Курська. Вербувати їх намагаються, але люди хочуть жити вдома", - зазначив С.Почепецький.
Як зазначив директор Департаменту транспорту і зв'язку Харківської міськради Сергій Дульфан, під час встановлення у міському електротранспорті так званих "електронних кондукторів" - електронних пристроїв з оплати проїзду та пропуску пасажирів - кондуктори стануть не потрібні, і їх будуть переучувати на водіїв громадського транспорту.
"Сьогодні питання про переведення міськелектротранспорту на обслуговування електронними кондукторами поки не стоїть. Але у випадку їх появи ми не плануємо звільняти кондукторів, а будемо їх переучувати на водіїв і надавати їм робочі місця. Тим більше, що половина харківських водіїв раніше працювали кондукторами. Так що подібний досвід у нас уже є", - зазначив директор департаменту.
Довідка "SQ". У зв'язку з реформуванням ХКП "Міськелектротранс" рішеннями сесії Харківської міськради в місті створено п'ять комунальних підприємств: "Салтівське трамвайне депо", "Жовтневе трамвайне депо", "2-е тролейбусне депо", "3-е тролейбусне депо" і "Міськелектротранс- сервіс".