Харківська міська диспетчерська служба "1562" наприкінці минулого року почала приймати скарги на роботу провайдерів. Про це 31 січня повідомила журналістам начальник диспетчерської служби "1562" Любов Єрохіна. За її словами, за три місяці до служби надійшло 169 скарг, пов'язаних з наданням телекомунікаційних послуг, з них 98 - цього року.

Як зазначила Л.Єрохіна, люди скаржаться з різних причин: у когось висять дроти в під'їзді, у когось не працює кабельне телебачення, у когось не працює інтернет. Л.Єрохіна підкреслила, що базу скарг можуть бачити самі провайдери і відповідно реагувати на заявки харків'ян.

Довідка "SQ". Диспетчерська служба "1562" працює з 2007 р. За цей час до служби надійшло більше 2 мільйонів дзвінків. Усього в диспетчерській службі працює 26 операторів, паралельно працює 14 ліній, за якими можна додзвонитися.