У Харкові не вистачає 24 підземних і наземних транспортних розв'язок. Про це в ході прямої телефонної лінії в газеті "Вечірній Харків" повідомив ректор Харківської національної академії міського господарства Володимир Бабаєв. За його словами, перед академією зараз стоїть завдання розробити програму транспортних розв'язок у Харкові.
"Наприклад, Салтівський житловий масив рухається вул.Шевченка, і якщо їхати в бік Холодної Гори, то обов'язково треба перетинати центр. Ми визначилися, і в генплані передбачене будівництво тунелю в зоні заводу "Здоров'я" та вихід з нього в районі узвозу Пасіонарії. Далі планувалося не їхати вул.Соціалістичною, а по естакаді доїжджати до окружної дороги", - повідомив В.Бабаєв.
Також, за його словами, розв'язка потрібна і на перетині вул. Клочківської та узвозу Пасіонарії. "Всі ці проекти, звичайно, дуже дорогі, але реальні, хай і не сьогодні. Розробкою проектів ми вже почали займатися", - додав ректор академії.
Довідка "SQ". 22 лютого на сесії міськради депутати підтримали рішення про виділення 2,7 млн.грн. на реконструкцію технічних засобів організації дорожнього руху зі зміною геометрії проїжджої частини вулично-дорожньої мережі вузла вулиць Героїв Праці-Шевченко-Ковпака.
Раніше директор Департаменту будівництва і дорожнього господарства Харківської міськради Володимир Чумаков зазначав, що на перехресті вулиць Героїв Праці та Шевченко планується будівництво нової транспортної розв'язки, яка буде побудована навколо заправки. Перетин вулиць Героїв Праці та Шевченко належить до найбільш складних і небезпечних перехресть у місті.
Окрім того, в Харкові планується реконструкція трамвайних переїздів на перехресті вул. Академіка Павлова і Московського проспекту. Орієнтовна вартість реконструкції складає 5,7 млн.грн. Також планується реконструкція трамвайного переїзду на перехресті пр.Леніна та пр.Правди. Орієнтовна вартість проекту - 900 тис.грн.