"Банкрутство КП "Міськелектротранс" ніяк не відіб'ється на роботі міського електричного транспорту", - заявив 27 грудня журналістам директор Департаменту транспорту Харківської міськради Сергій Дульфан. За його словами, підприємство давно знаходилося в складній економічній ситуації, оскільки держава не компенсувала збитки від перевезення пільгового контингенту.

"Зараз "Міськелектротранс" не веде ніякої господарської діяльності, а майно, яке знаходиться на балансі підприємства, не використовується для обслуговування трамваїв і тролейбусів", - зазначив Дульфан. Він додав, що на підприємстві зараз працюють дві людини - директор і головний бухгалтер.

Довідка "SQ". У 2011 р. на базі ХКП "Міськелектротранс" рішеннями сесії Харківської міськради було створено п'ять окремих комунальних підприємств: "Салтівське трамвайне депо", "Жовтневе трамвайне депо", "2-е тролейбусне депо", "3-е тролейбусне депо" і " Міськелектротранссервіс". Пізніше на базі "Міськелектротрансу" були створені ще два КП: "Навчально-координаційний центр "Міськелектротранс" та "Міськелектротрансжитлосервіс".

"Міськелектротранс" на жовтень 2012 р. займав друге місце в Україні за боргами до Пенсійного фонду: заборгованість становила 70 млн.грн. Більша сума боргу тільки у казенного підприємства "Шосткинський завод "Зірка" (Сумська обл.) - 83,7 млн.грн.

У кінці грудня 2012 р. КП "Міськелектротранс" оголосили банкрутом. Як стало відомо 27 грудня з газети "Голос України", Господарський суд Харківської області порушив справу (№ 5023/5435) про банкрутство ХКП "Міськелектротранс". Розрахунковий рахунок ХКП знаходиться в АК "Актив-банк". Суд увів мораторій на задоволення вимог кредиторів. 12 грудня 2012 р. у рамках справи про банкрутство введена процедура розпорядження майном боржника. Розпорядником майна призначена арбітражний керівник Інна Шапка.