Збій руху стався вранці 21 липня на Холодногірсько-заводській лінії Харківського метрополітену. Як повідомив "SQ" очевидець, який їхав у центр міста з боку кінцевої станції "Пролетарська", склад, у якому він перебував, стояв на кожній зі станцій від двох-трьох до восьми-десяти хвилин, поїздка, що зазвичай займає трохи більше десяти хвилин, зайняла більше півгодини.

За повідомленнями очевидців, затримки почалися після сьомої ранку і тривали кілька годин.

Як повідомив офіційний сайт Харківської міськради, за інформацією КП "Харківський метрополітен", сьогодні на станції "Холодна гора" проводилася перевірка роботи мікропроцесорної техніки, введеної в експлуатацію 20 днів тому.

"У зв'язку з перевіркою програми, щоб забезпечити безпеку руху поїздів та перевезення пасажирів, була обмежена швидкість руху поїздів. Перевірка техніки пройшла під контролем керівників служб, дистанцій, а також ревізора з безпеки руху поїздів. О 9:15 швидкість руху поїздів було відновлено" , - зазначено в заяві.

За словами генерального директора КП "Харківський метрополітен" Михайла Карамшука, тестування системи із заміною двох генераторів проходило в ніч з 20-го на 21-е липня, але його не встигли закінчити до початку роботи метро, ​​і воно затяглося ще на півтори години. М.Карамшук розповів, що при тестуванні швидкість поїздів на ділянці від станції метро "Холодна гора" до станції "Південний вокзал" була знижена з 60 до 40 км/ч. Через це були певні зрушення в русі транспорту. "Але я підкреслюю - жоден поїзд не був знятий з лінії. Хоча можна було це зробити і розрядити напругу, але ми спеціально давали поїзди, щоб везти людей", - заявив М.Карамшук.

Він зазначив, що система керує сигналами, роботою стрілок, дає дозвіл руху поїздів по перегону і дозволить убезпечити роботу метрополітену й знизити вплив людського чинника на його роботу.