КП "Міськелектротранс" взяло кредит у розмірі 70 млн.грн. під 16%. Про це заявив в
"Кілька років тому в банку "Актив" був узятий кредит на виплату зарплати. Ми перекредитовуємося і до суми кредиту додаємо відсотки, які прострочили. Я як міський голова зустрічався з керівництвом банку, і ми домовилися про зменшення відсоткової ставки на 4%. Тобто якщо раніше кредит брався під 20%, то зараз - під 16%", - зазначив Г.Кернес.
За його словами, щоб повернути кредит, "Міськелектротранс" буде заробляти гроші на ремонті та обслуговуванні рухомого складу. "Ми ж не віддаємо ремонтну базу. Приміром, ми передаємо тролейбус в оренду за 1 гривню, але щоб відремонтувати його, підприємець повинен заїхати до нашого депо і заплатити нашому слюсарю, який "на вагу золота", - підкреслив Г.Кернес.
"Наше завдання - залучити інвестора до такого прибуткового, з нашої точки зору, бізнесу, як пасажирські перевезення. Ми замикаємо всю схему сукупного прибутку в руках інвесторів, і вони будуть ці гроші інвестувати в ті зобов'язання, які взяли на конкурсній основі, у тому числі і в своєчасну виплату зарплати. Вони ж не звернуть депо як килим-літак і не полетять на цьому депо: це серйозна споруда з під'їзними шляхами, з контактними мережами", - додав мер. За його словами, конкурс на визначення приватних партнерів буде оголошений найближчим часом.
Довідка "SQ". Як повідомив Г.Кернес, на базі чотирьох трамвайно-тролейбусних депо, які залишилися в Харкові, будуть створені чотири комунальних підприємства з участю в них приватних компаній, які працюють на ринку пасажирських перевезень. "Приватні компанії беруть на себе частину накладних витрат, які раніше лягали тільки на міський електротранспорт. У підсумку отримуємо що? Відхід від дублювання маршрутів. І таку статтю прибутків, як ефективне використання майна. Ми хочемо передати депо сумлінному ефективному орендарю, який буде вкладати гроші у комунальну власність", - підкреслив Г.Кернес.
Як повідомив генеральний директор "Міськелектротрансу" Сергій Почепецький, після підвищення тарифів виручка підприємства збільшилася до 250 тис.грн. на день. Раніше вона становила близько 160 тис.грн. на день. Очікується, що прибуток підприємства від перевезень складе 96 млн.грн. "Але все одно, з урахуванням усіх надходжень і витрат, при здорожчанні енергоресурсів дефіцит бюджету "Міськелектротрансу" до кінця року складе 88 млн.грн", - заявив С.Почепецький.
З 12 березня тарифи на проїзд у трамваях і тролейбусах у Харкові підвищилися з 1 грн. до 1,5 грн. Як заявив 29 грудня харківський міський голова Г.Кернес, у 2011 р. держава лише на 20% компенсує проїзд пільговиків в електротранспорті, тому проїзд у тролейбусах і трамваях здорожчає до 1,5 грн.