Реконструкція аеродромного комплексу міжнародного аеропорту "Харків" повинна добігти кінця в жовтні 2011 р. Про це повідомив
Як зазначив О. Сівальнєв, в аеропорті вже прокладено 500 метрів нової злітно-посадочної смуги, що складає п'яту частину запланованого. За його словами, у межах реконструкції аеродромного комплексу на цій 500-метровій ділянці повністю закінчено укладання верхнього шару - важкого бетону М-450. Загальна товщина бетонного покриття смуги, яка споруджується за новими технологіями, становить 400 мм, ширина самої смуги - 45 м, проектна довжина - 2 тис. 500 м. "Спорудження смуги відбувається згідно з планом, і вона буде готова до експлуатації в серпні-вересні наступного року", - підкреслив керівник дирекції з будівництва.
Прес-служба "DCH" також повідомила, що до кінця 2011 р. планується завершити всі інші роботи на території харківського аеропорту. Зокрема, крім модернізації злітно-посадочної смуги буде встановлена нова апаратура, яка забезпечить оперативне управління польотами, будуть відремонтовані перони та руліжні доріжки, відреставровано старий термінал і збудовано тимчасовий термінал.
Довідка "SQ". Група "DCH" в особі компанії "New Systems AM" є оператором реконструкції міжнародного аеропорту "Харків" та інвестором реконструкції аеровокзального комплексу, яка включає зведення нового терміналу, модернізацію старого терміналу, реконструкцію привокзальної площі, будівництво тимчасового терміналу, модернізацію інфраструктури, закупівлю спецтехніки та транспорту. Загальна сума інвестицій "DCH" - 508,8 млн.грн.
Реконструкція аеродромного комплексу, що включає реконструкцію перонів, злітно-посадкової смуги, встановлення світлосигнальної системи, будівництво аварійно-рятувальної станції, будівництво аеродиспетчерської вишки, здійснюється за рахунок держбюджету.