У Харкові хочуть переглянути старі радянські нормативи, згідно з якими станції метро повинні будуватися як сховище для населення на випадок техногенних або інших катастроф. Про це сьогодні, 13 грудня, йшлося на засіданні міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
За словами заступника директора департаменту будівництва та дорожнього господарства міськради Анатолія Кравчука, в країні з сімдесятих років досі діють радянські норми будівництва станцій метро, які передбачають, що метрополітен має бути сховищем для населення на випадок техногенної або іншої катастрофи. Це передбачає наявність у метро артезіанської свердловини, станції електропостачання, запасів пального, особливу герметичність станцій.
Як повідомив генеральний директор метрополітену Михайло Карамшук, на експлуатацію всіх цих об'єктів щорічно необхідно понад 5 млн.грн. "За його словами, потрібно ремонтувати дизель-генератор, який експлуатується з 1978 р. Є проблеми і з артезіанською свердловиною глибиною 700 м, яка також експлуатується з 1978 року. Що стосується нормативних запасів, то після 2002 р. не було закуплено жодного літра солярки.
Для перегляду норм комісія планує звернутися до Міністерства надзвичайних ситуацій і Міністерство регіонального будівництва.