У Харкові оголосили конкурс на створення нового стильного і сучасного логотипу для зоопарку "KharkivLovesZoo". Його проводять туристичний проект "KharkivLovesYou" і Харківський зоопарк. Як повідомила 12 вересня в прес-центрі інформагентства "STATUS QUO" куратор проекту Дар'я Спасова, прийом конкурсних робіт стартує 15 вересня і триватиме два місяці.
Дизайнерам пропонується розробити не тільки логотип, а й все для навігації зоопарком (вивіску, квиток, рекламний плакат, новинний та інформаційний стенди, таблички на вольєрах, покажчики, карту-стенд). Учасники можуть пропонувати і інші дизайнерські рішення для зоопарку. За словами Спасової, логотип повинен відповідати сучасним тенденціям графічного дизайну, бути читабельним, легко сприйматися. У конкурсі можуть взяти участь не тільки харків'яни.
Роботи, що пройшли первинний відбір, будуть представлені на виставці, яка відбудеться у листопаді-грудні в арт-підвалі Харківської міської художньої галереї. Водночас їх оцінить журі і відбере 10 фіналістів. Переможець конкурсу визначиться глядацьким голосуванням у соціальних мережах (http://vk.com/kharkiv_loves_you і http://www.facebook.com/KharkivLovesYou). До складу журі увійшли: Дарина Спасова, директор зоопарку Олексій Григор'єв, голова асоціації графіків-дизайнерів "4-йй блок" Олег Векленко, директор Харківської філармонії Юрій Янко, художник Андрій Гладкий та директор креативного агентства "Бумеранг" Дмитро Грицький.
Головний приз конкурсу - гонорар у розмірі 7 тис.грн. Як зазначила Спасова, спонсор, який готовий заплатити ці гроші переможцеві, уже знайдений. Зараз ведуться переговори зі спонсорами, які зможуть допомогти у реалізації проекту: виготовленні стендів, табличок і т.д. "Сподіваюся на те, що молодь зуміє проявити себе, розкрити свої таланти, а ми порадіємо за них і покажемо місту і його гостям, на що здатні наші люди", - зазначив директор зоопарку.