Частка пасажирів харківського метро, ​​які користуються електронними картками для оплати проїзду, зараз становить 75%, до заміни жетонів на паперові талони (в квітні 2012 р.) цей показник становив 38%. Про це повідомив офіційний сайт КП "Харківський метрополітен".
Всього за 2012 р. метро скористалися 239,3 млн. пасажирів. (на 10,8 млн. пасажирів менше, ніж у 2011 р.). В обсязі міських пасажирських перевезень транспортом загального користування (трамвай, тролейбус, автобус і метро) частка метрополітену склала 45%.

За даними метрополітену, собівартість перевезення одного пасажира зараз становить 2,29 грн. з перевищенням чинного тарифу на проїзд на 14,5%. Збитки метрополітену за рік склали 132,1 млн.грн. Середньомісячна зарплата працівників метро за рік збільшилася на 19%.

Довідка "SQ". Харківський метрополітен посідає друге місце в Україні по протяжності (35,59 км), а також за кількістю перевезених пасажирів (у середньому - близько 800 тис. чол. на добу). У харківському метро - 29 станцій, рухомий склад - 321 вагон, три лінії - Холодногірсько-заводська, Салтовська і Олексіївська. За останні 10 років у харківському метро в експлуатацію були введені три станції Олексіївської лінії - "Ботанічний сад", "23 Серпня" і "Олексіївська", будується станція "Перемога".

Продаж паперових квитків замість жетонів ввели в Харківському метрополітені в квітні 2012 р. На всіх 29 станціях метро було встановлено 62 автоматичні квиткові каси з реалізації разового паперового квитка.