У перспективі через Красноград планують пустити швидкісні експреси сполученням Харків - Київ та інші пасажирські потяги, які зараз йдуть через Люботин. Про це 10 травня під час випробувальної поїздки на електропоїзді "Skoda" заявив начальник Південної залізниці Віктор Остапчук, повідомили "SQ" у прес-центрі Південної залізниці.
За словами В.Остапчука, переформатування швидкісного руху передбачене програмою поділу пасажирського та вантажного руху на Південній залізниці. У 2012/2013 роках швидкісні поїзди будуть ходити з Харкова до Києва, як і раніше через Люботин і Полтаву. Але разом із тим від Харкова до Полтави зараз йдуть і вантажні поїзди, оскільки ця ділянка є частиною найкоротшого транзитного вантажного ходу від східних кордонів України до її чорноморських портів (Куп'янськ - Харків - Полтава - Кременчук - Одеська залізниця). Тому вже сьогодні "Укрзалізниця" працює над тим, щоб у перспективі через Красноград курсували швидкісні експреси сполученням Харків - Київ.
"Тим більше що й сама станція Красноград, і вся ділянка Красноград - Полтава в рамках підготовки до Євро-2012 повністю модернізовані. Тут запроваджені такі технічні нововведення від провідних вітчизняних і європейських виробників, яких на мережі наших доріг поки немає", - підкреслив В.Остапчук.
Довідка "SQ". За даними прес-центру Південної залізниці, сьогодні, 10 травня, фахівці Південної залізниці провели випробувальну поїздку на електропоїзді "Skoda" ділянкою Харків - Красноград, яка в перспективі стане частиною національного швидкісного транспортного коридору. Під час поїздки були визначені "бар'єрні місця", які необхідно ліквідувати для впровадження тут руху зі швидкістю 160 км/год. Найближчим часом залізничники спільно з проектувальниками розроблять план технічних заходів з їх усунення.
7 травня на ділянці Полтава - Красноград включена в дослідну експлуатацію перша в Україні система мікропроцесорної централізації і автоблокування. За минулий рік ПЗ повністю модернізувала інфраструктуру дільниці Полтава - Красноград - Лозова національного транспортного коридору Київ - Полтава - Красноград - Лозова - Донецьк (проведена електрифікація; побудовані нові системи сигналізації, централізації і блокування, енергопостачання; різними видами ремонту охоплено 133 км шляху, переобладнано 13 переїздів, які переводять у розряд охоронюваних; побудовані нові стаціонарні тягові підстанції Красноград, Карлівка та Сахновщина, проведена реконструкція стаціонарної тягової підстанції Лозова, побудовані і введені в експлуатацію лінії 110 кВ від районної підстанції "Харківобленерго" до тягової підстанції Красноград, проведена реконструкція вокзалів та пасажирських платформ).