Харківський національний економічний університет (ХНЕУ) почав програму підвищення якості освіти в школах Харкова "Університет - школі". Про це 9 квітня в прес-центрі "STATUS QUO" повідомив ректор вузу Володимир Пономаренко. За його словами, у програмі вже побажали взяти участь 150 учителів з 74 шкіл міста. Мета програми - підняти якість навчання до рівня, необхідного в університеті. Програмою впроваджуються очні й дистанційні курси з математики, фізики, етики й економіки. "Ми будемо підвищувати якість навчання в Харкові, не очікуючи, поки вона підвищиться в усій Україні", - відзначив В.Пономаренко.
За його словами, потрібно зробити так, щоб школярі приходили у вуз підготовленими, мали навички самостійного навчання. Поки ситуація така, що ряд студентів не вміють докладати зусиль для підвищення своєї компетенції. "Не вийшло вирішити завдання, студент його кидає, якщо не допомогли папа або мама", - відзначив В.Пономаренко.
За його словами, зараз рівень навчання в школах такий, що у вузі змушені були ввести вхідний контроль після вступу, за результатами якого студенти розподіляються на групи за здатністю сприймати ряд навчальних предметів. Із групою нездатних сприймати знання проводять додаткові заняття.
Довідка "SQ". ХНЕУ здійснює підготовку, перепідготовку й підвищення кваліфікації фахівців з таких напрямків: економіка й підприємництво, менеджмент, державне керування, комп'ютерні науки, видавничо-поліграфічна справа, туризм. До складу університету входить 8 факультетів, 34 кафедри, вищі школи, міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації, спеціальні ради захисту дисертацій, навчальні й науково-дослідні лабораторії, обчислювальний центр, наукова бібліотека, видавництво, спортивні комплекси. ХНЕУ є учасником ряду міжнародних освітніх програм і проектів. Офіційними партнерами ХНЕУ стали університети В'єтнаму, Греції, КНР, Польщі, Туреччини, Франції. Студенти ХНЕУ мають можливість проходити стажування в провідних промислових, фінансових, консалтингових й інших компаніях країни. У вузі вчиться близько 7 тис. люд. У тому числі близько 300 одержують другу вищу освіту.