Компанія "Козирна карта" (Київ) вибрана єдиним оператором з управління, облаштування та експлуатації харківської фан-зони на площі Свободи в період проведення чемпіонату Європи з футболу у 2012 р. Про це 9 лютого повідомив журналістам директор Департаменту з підготовки та проведення Євро-2012 Харківської міськради Олександр Нечипоренко.
"На сьогодні всі переговори завершені. "Козирна карта" буде будувати харківську фан-зону, а надалі, в ході чемпіонату, і керувати нею. Завдяки залученню єдиного оператора місто зможе зекономити близько 20 млн.грн., які в разі самостійного виконання робіт повинні були б витратити з міського бюджету", - зазначив О.Нечипоренко.
За його словами, компанія-оператор буде отримувати прибуток від управління та експлуатації фан-зони. У той же час платити за щоденне прибирання фан-зони теж буде оператор. О.Нечипоренко додав, що "Козирна карта" буде будувати фан-зону і в Києві.
Він також нагадав, що будівництво фан-зони у Харкові обійдеться в 11-12 млн.грн. Окрім того, УЄФА виділить Харкову 750 тис. євро на обладнання, на один великий і два додаткових екрани.
Довідка "SQ". Компанії "Козирна карта", яка була заснована 2001 р., належить понад 90 ресторанів, об'єднаних в єдину дисконтну програму.
Головна фан-зона Харкова буде розташовуватися на пл. Свободи. Її площа - 22,5 тис. кв. м, фан-зона вміщатиме до 45 тисяч уболівальників. У фан-зоні, яка буде працювати протягом усього терміну проведення чемпіонату - з 8 червня до 1 липня 2012 року, - планується проводити всі основні масові заходи в рамках чемпіонату для дозвілля харків'ян і гостей міста, а також транслювати матчі. Сцену розмістять біля готелю "Харків". Матчі будуть транслюватися з трьох екранів: один буде розташований безпосередньо на сцені, інші два - в різних точках фан-зони.
На площі працюватиме координаційний штаб, VIP-зона з окремим входом, інфраструктурою та медіа-центром, камери зберігання, службово-адміністративні приміщення. Фан-зону планується забезпечити електро- та водопостачанням, водовідведенням. Там будуть організовані пункти продажу продуктів харчування та напоїв, сувенірної продукції, а також три пункти надання медичної допомоги. У вимогах УЄФА - на період проведення чемпіонату з футболу захистити по периметру всі фан-зони в місті.