"90 тролейбусів і 10 трамваїв, узятих за договором лізингу у львівської фірми "ПЛ Лізинг" у 2006 р., залишаються в Харкові", - заявив 7 лютого на прес-конференції директор Департаменту транспорту і зв'язку міськради Сергій Дульфан.

За його словами, сьогодні відбулася зустріч харківського міського голови Геннадія Кернеса з директором "ПЛ Лізинг" Юрієм Свідзинським, на якій був розглянутий укладений раніше договір. "22 лютого на сесії міськради буде оприлюднено більше інформації стосовно цієї угоди. Зараз транспорт залишається в Харкові і буде експлуатуватися на вулицях міста. Ми плануємо передати його на баланс нових підприємств комунального транспорту, закінчивши тим самим ще один етап у реорганізації КП "Міськелектротранс" , - зазначив С.Дульфан. За його словами, міська влада не отримувала останнього листа від "ПЛ Лізинг".

Директор "ПЛ Лізинг" Юрій Свідзінський розповів, що сьогодні вранці він прийшов до тролейбусного депо № 2, звідки планувалося вилучати транспорт, проте його не пустили на територію. Потім йому зателефонував С.Дульфан і запросив на зустріч до департаменту. Також Ю.Свідзінський зазначив, що завдяки новим домовленостям з міською владою питання про вилучення транспорту відкладене. "У нас відбулася зустріч з міським головою, на якій ми знайшли взаєморозуміння", - підкреслив він.

Окрім того, він зазначив, що останній лист міській владі відправлялося спеціальною поштою, і з яких причин він не дійшов, невідомо.

Довідка "SQ". Львівська фірма "ПЛ Лізинг" сьогодні, 7 лютого, мала вилучати лізингові тролейбуси, передані Харкову у 2006 р. Про це повідомив "SQ" директор підприємства Юрій Свідзінський. За його словами, представники фірми приїдуть до Харкова, щоб забрати 25 тролейбусів. "Термін договору фінансового лізингу сплив у грудні 2011 р. Про процедуру вилучення Харківську міськраду повідомили офіційним листом", - зазначив Ю.Свідзінський. Він заявив, що при процедурі вилучення транспорту буде присутній Я.Гранат, оскільки ПЛ "Лізинг" - підприємство зі стовідсотковими польськими інвестиціями, і Міністерство економіки Польщі доручило консульству проконтролювати цей процес.

"ПЛ Лізинг" у 2010 р. заявив, що планує вилучити 90 тролейбусів і 10 трамваїв, переданих за лізинговою схемою харківській міській владі у 2006 р. За словами Ю.Свідзінського, "КП "Міськелектротранс" та Харківська міськрада з жовтня 2007 р. не виконують своїх зобов'язань зі сплати лізингових платежів. 26 жовтня фірма знову заявила про наміри вилучити лізинговий транспорт у Харкова, оскільки заборгованість за рухомий склад становила вже 75,5 млн.грн. (без штрафів за прострочення виплати).

Коментуючи цю інформацію, голова Харківської облдержадміністрації Михайло Добкін 27 жовтня 2011 р. заявив, що йдеться про внесення змін до законодавства. "Вийшло, що ми підписували договір на одних умовах, а виконували його вже на інших. Я не знаю, чому, але було прийняте рішення, яке заборонило розраховуватися за техніку, вироблену не в Україні, грошима з державного бюджету. Кожен рік у нас у бізнес-плані були прописані ті гроші, які приходили у вигляді субвенцій на купівлю рухомого складу, але ми не могли їх направляти на оплату існуючого боргу. Так само ми не могли купувати нову техніку, тому що залишені свої кошти ми відправляли на погашення боргу" , - заявив М.Добкін.