Змагання з автослалому "Битва титанів", організовані Спілкою автоклубів за підтримки ралійної команди "ХАДО Моторспорт", пройшли в суботу, 15 жовтня, у Харкові, на пл. Свободи. Організатори виклали на місці проведення змагань майданчик для швидкісного слалому (фігурного пілотажу). Як повідомив "SQ" прес-секретар автомобільного клубу "Харків" Євген Пушкарьов, мета "Битви титанів" полягала в тому, щоб якомога швидше проїхати між розставленими фішками по заданій траєкторії і при цьому не збити жодного конуса і не переплутати сам порядок руху між ними, за що передбачався штраф.
За словами Є.Пушкарьова, у змаганнях взяли участь 40 екіпажів на різних машинах - від "Жигулів" до гоночних "BMW", підготовлених для змагань з дрифту. У цих перегонах харківським автомобілістам протистояли співробітники Державтоінспекції, які були представлені п'ятьма екіпажами замість двадцяти запланованих. "Зменшення кількості учасників з боку ДАІ змусило організаторів дещо змінити формат змагань. Якщо спочатку планувалося, що даїшники й автоклубівці їхатимуть в окремих заліках, щоб за їх результатами кращі з кращих з кожної сторони воювали в загальному фіналі, то в підсумку всі їхали разом: спочатку пройшли кваліфікаційні заїзди, потім - півфінальні та фінальні", - зазначив Є.Пушкарьов.
Він також розповів, що автослалом не обійшовся без курйозів. "Так, представники одного зі спонсорів, виробника моторних присадок, вирішили випустити на трасу автомобіль зовсім без моторного масла. Це закінчилося фіаско: мотор не витримав навантаження і вийшов з ладу. На цьому тлі десяток збитих конусів і кілька стертих у дим покришок в інших учасників гонок виглядали дрібницями", - підкреслив прес-секретар автомобільного клубу "Харків".
Переможцем "Битви титанів" став представник "ХАДО Моторспорт" Едуард Розумовський, який виступає на "ВАЗ-2109". У боротьбі за перше місце він випередив Дмитра Звягіна і Максима Шерстюка.
Що стосується співробітників ДАІ, то кращим результатом за підсумками дня для Державтоінспекції стало 12-е місце в загальному заліку.